Kwiecista tapeta na PC lub smartfona - do pobrania




Kto kocha kwiatki i motywy roślinne ręka w górę! Tak myślałam.. Od zeszłego roku roślinny szał nadal trwa, i dobrze, bo te motywy są niezwykle piękne i niepowtarzalne. Możemy zaobserwować je na plakatach, papeterii a nawet tapetach na ściany! Kwieciste wzory są po prostu piękne, i dzisiaj natchniona mam dla Was darmową tapetę na komputer do pobrania! 

Dawno nie było postów graficznych, ponieważ budowa domu totalnie nas pochłonęła! W międzyczasie przygotowuje kolejne budowlane posty, a dzisiaj wracam z wyczekiwanym przez Was postem graficznym, bo pytaliście kiedy znowu się pojawią. Ostatnio stwierdziłam, że po prostu nudzi mnie już mój zielony, jednolity kolor pulpitu i to znak, że czas coś z tym zrobić! Post miał być moją urodzinową niespodzianką które były, dwa dni temu, ale miałam kryzys zdrowotny.. Jako, że teraz czuje się o wiele lepiej, a zaraz ruszamy na ukochane żagle, postanowiłam, że taki wpis nie może dłużej czekać! :-) Szczególnie, że uwielbiam tworzyć różne graficzne rzeczy!

Przygotowałam dla Was piękną, kwiecistą tapetę na komputer, którą możecie pobrać za darmo! Po prawej stronie możecie podziwiać kwiaty na swoim ekranie, a po lewej macie miejsce z jednolitym tłem na foldery i pliki. Zależało mi, aby tapeta była uniwersalna, abyście mogli ustawić ją na dłuugi okres :-) Mam nadzieję, że Wam się podoba, dajcie znać!




⇨ Tapety przygotowane w wysokiej jakości, aby pobrać kliknij w [pobierz],
⇨ Zakaz przerabiania i sprzedaży grafik i wykorzystywania do celów komercyjnych.
⇨ Udostępnij na Facebooku lub Instagramie! @dekolandofficial #dekoland ig: @ciaowera


24 komentarze:

  1. Jest piekna!:o pobrałam na swój komputer, dziękuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, kojarzy mi się z moją ulubioną jesienią ♥ już nie dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie.. w takim razie moja tapeta jest ultra-uniwersalna :D

      Usuń
  3. Jest śliczna:) pobrałam i wygląda super na ekranie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Konkrecik.. uwielbiam takie klimaty. U mnie już się pojawiła na laptopie i iPhonie. Świetna tapetka. Szkoda, że tylko jedna. Czekam na więcej, może przy okazji następnym razem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :-) Na pewno to nie ostatnia :-)

      Usuń
  5. Rozumiem, że to jest twoje dzieło w Photoshop'ie? Jeśli tak to naprawdę szacunek. Ja zajmuję się fotografią, znam Photoshop'a i to nie łatwe narzędzie. Pobieram <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak:-) Lubię digital painting w Photoshopie i dzielenie się takimi rysunkami, projektami, plakatami do druku to bardzo fajna sprawa :-)

      Usuń
  6. Idealnie pasuje do mojego Etui :D <3 Obowiązkowo pobieram na smartphone i czekam za kolejną taką pracą. Większość z tego typu tapet jest w słabej jakości w sieci :/
    ____________
    co-jesli.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba:-) Tapeta jest uniwersalna, więc może posłużyć długo.

      Usuń
  7. Tapeta pasująca do dzisiejszej aury pogodowej na zewnątrz. Niby lato ale jednak dość chłodno. Jesień idzie i to wielkimi krokami zatem kolorystyka idealna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety lato powoli mija, ale jesień też jest piękna :-) Dziękuję za komentarz :-)

      Usuń
  8. tapeta idealna na nadchodzącą porę roku!na moim pulpicie wygląda super, w koncu mam ładny ekran:DD

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna tspeta,taka jesienna..:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna tapeta, super! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się tapeta w takim stylu. Świetnie wygląda na moim ekranie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...