Pikery i papilotki do muffinek wersja na Walentynki - do druku


Gdyby każdy miesiąc miał jakiś konkretny kolor i zapach - jak byście je określili? Czerwiec-Sierpień to błękit chabrów, złoto pól oraz róż, pomarańcz, żółć i czerwień łąkowych kwiatów, zapach morza i lodów cytrynowych; Wrzesień-Październik to pomarańcze, żółcie i bordo, zapach lasu, dyni i kurkumy; Grudzień to czerwień, biel i złoto, zapach igliwia, piernika i starych pudeł z bombkami, Luty zaś to zdecydowanie miesiąc, który mieni się na czerwono i różowo, pachnie landrynkami i watą cukrową!

Czy mam rację? W tym roku zamiast landrynek miałam ambitny plan: upiec bananową babkę z przejrzałych bananów, bo chlebek bananowy już mi się przejadł... Niestety zamiast babki wyjęłam z pieca zakalec... Na szczęście udało mi się uratować prawie 1kg ciasta i po dodaniu paru magicznych składników i dokupieniu mlecznej czekolady uformowałam moje pierwsze w życiu bajaderki, które dziś posłużyły idealnie jako słodki, walentynkowy deser :)

W dzisiejszym poście przygotowałam dekoracje na Walentynki do druku: zestaw 3 papilotek na babeczki i dekoracyjne pikery do babeczek, ciast i innych deserów. Wiedziałam, że kiedyś przyjdzie ten dzień i w końcu użyję tego komicznego i tłuściutkiego jak pączek na tłusty czwartek fontu - Cooper Black. Uwielbiam go i mam nadzieję, że Wam też podoba się walentynkowy zestaw. Enjoy! ♡





Pobierz walentynkowy zestaw:




→ Grafiki w wysokiej jakości do druku, format a4, aby pobrać kliknij w [pobierz]
→ Wszystkie grafiki służą do użytku prywatnego. Zakaz przerabiania i sprzedaży grafik.
→ Udostępnij post na Facebooku/ Instagramie - oznacz @dekolandofficial lub #dekoland

 Więcej walentynkowych artykułów znajdziesz tutaj: Walentynki















💕

Weronika




23 komentarze:

  1. To wygląda pzepięknie! :D
    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dość, że przepiękne (mówiąc skromnie), to jeszcze pyszne! Dziękuję Milena! :)

      Usuń
  2. Piękne są! idealne na walentynki w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. wydrukowane:) jestem przygotowana na walentynkowe szalenstwo! dziekuje:) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja użyję na urodziny, ktore mam za tydzien, bo bardzo mi sie podoba kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna dekoracja i cudowne ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądają, robię je na tegoroczną wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Aż zapiera dech w piersiach ile czasu na to poświęciłaś! Szacunek!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję pomysł, idealny na walentynki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szukałam inspiracji żeby coś w tym stylu zrobić dla córki na imprezkę urodzinową :) jednak takie dodatki fajnie wyglądają i są dodatkową dekoracją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna koncepcja na imprezę na świeżym powietrzu. Pakujemy ciastka w plecak i zabieramy dzieciaki w góry. Muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pyszności! Dobrze, że mogę wreszcie sobie pozwolic na jakieś słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super forum i Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne i kaloryczne, świetne na imprezę jako deser, powinnaś iść pokazywać wypieki do Kuchnia+

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie do przygotowania walentynkowego klimatu! To święto jest tylko raz do roku, wiec można pozwolić sobie na nutkę szalenstwa :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...