Dekoracje domowe



Zauważyłam, że posty w których piszę i pokazuję gdzie można kupić ciekawe rzeczy do domu bardzo się Wam podobają. Czasem chodząc po sklepach w poszukiwaniu czegoś znajduję wiele ciekawych dekoracji, i wiem, że część z Was szuka podobnych, tak więc tutaj staram się pomóc w łowach domowych :-D

Dzisiaj informuję Was o tym co jeszcze można znaleźć w Pepco i Empiku. 
Co w Pepco? Panuje moda na styl marokański, więc również i tu znajdziemy  lampiony, lampki, pudełka, poduszki w stylu maroko. Do tego duża dawka dekoracji w kolorze białym, czerwonym, brązowym i szarym. Szklane słoiczki z koronką, świeczniki, latarnie, ramki na zdjęcia, podstawki lub doniczki itp. To wszystko znajdziecie właśnie w Pepco:






  
  
 

 

 
 

  ( nasze zakupy :-) )
 
 

1. Wieszak 4.99 zł    2. Serwetnik 4.99 zł    3. Ramka 6.99 zł    4. Saszetka zapachowa 2.99 PLN 
5. Pudełko 15.99 zł   6. Czapka 6.99 zł       7. Legginsy dziecięce 6.99 zł    8. Spodnie  9.99 zł 
9. Mydelniczka  3.99 zł




EMPIK:

 


 




71 komentarzy:

  1. wszystko boskie xx <3

    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetną czapkę kupiliście ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pepco to bardzo fajny sklep, można kupić ciekawa rzecz w ciekawszej cenie ;D
    Zapraszam do siebie, co powiesz na wspólną obserwację?
    pozdrawiam http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Empik sprzedaje asortyment dawnego Flo, (teraz Pt,) Pepco ma o wiele większy wybór jeśli chodzi o dodatki do domu, nawet ubrania męskie, damskie, dziecięce czy artykuły papiernicze, do kuchni ;-)

      Usuń
  4. uwielbiam empik i pepco, bo kocham grzebać w takich pierdołkach;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyobraź sobie, że właśnie wróciłam z Pepco i kupiłam kilka fajnych drobiazgów m.in. właśnie te czarno-białe pudełka :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha no proszę! :-D ja sama jeszcze nie wiem jak je wykorzystam ;-)

      Usuń
  6. Empik <33 Kocham ten sklep a Pepco też ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Pepco naprawdę można znaleźć fajne rzeczy! :-) więcej nie będę gadać- w poście jest wszystko ;-))

      Usuń
  7. Przedmioty z tą, jak zgrabnie określiłaś, "wełnianą" fakturą w dodatku w pastelowych kolorach, są przepięknym dodatkiem do wnętrz, szczególnie nowoczesnych czy w skandynawskim stylu. I jakie piękne lampiony tam mają, chyba muszę się wybrać! :)


    Ki,
    kiatnight.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam sie najzgrabniej pomimo, że widać je na zdjęciu ;-) koniecznie sie wybierz i daj znać co upolowałaś! :-)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Czapeczka już ma właściciela, a raczej właścicielkę ;-)

      Usuń
  9. Jezu jaka jestem głupia ;-;
    Miałam iść do Pepco, a nie poszłam, a tyle ciekawych rzeczy :o
    Ta czapeczka jest słodka ♥ jednakże te pudełeczka bardzo mi się podobają. :3
    Nowy adres: http://a-kingdom-of-isolation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto sie wybrać :-) ciekawe co sie pojawi w nowej kolekcji (napewno o tym poinformuje na blogu) ;-)

      Usuń
  10. fajny post zapraszam do mnie dopiero zaczynam =) - my-life-by-marley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. PEPCO sama bardzo lubię idzie naprawdę kupić dużo rzeczy za niskie ceny :) a w szczególności dla małych dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z pewnością bym obie coś wybrała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bank wyszłabyś jak nie z ramką to czymś innym! Tak jak my :-)

      Usuń
  13. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny i pomysłowy blog!
    Jak dawno nie byłam w tym sklepie...! A tak bardzo go lubię :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wyprzedaże w empiku, ostatnio kupiłam śliczny termofor za połowę ceny :D


    http://ylyys.blogspot.com/2015/02/moj-drugi-tydzien-ferii.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zastanawiałam sie czy w Empiku nie skusić się na te świeczniki lub koszyk :-)

      Usuń
  15. Często kupuję w Pepco można tam dorwać cudowne perełki :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja ostatnio zakupy robiłam w Pepco ;-) Widać na niektórych fotkach na blogu :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice blog would you like follow Via GFC each other

    http://rabiabeautydiary.blogspot.com/

    Thank you

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award, zapraszam!

    http://ylyys.blogspot.com/2015/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie wpisy... bo uwielbiam zakupy. Ale Ty też uwielbiasz - cały blog o tym mówi :)

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak :-) w szczególności zakupy do domu, które nie robi się codziennie :-)

      Usuń
  20. Bardzo często kupuję w tych sklepach! :D
    widzę że zakupy się udały ;))
    super rzeczy!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej się udały :-) niedługo pojawi sie nowa kolekcja w Pepco ;-)

      Usuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super post, ja również lubię wpadać do tych sklepów, zwłaszcza że czasem trafiają się tam naprawdę ciekawe rzeczy w okazyjnych cenach :)

    Bardzo podoba mi się blog i chętnie zaobserwuję :)


    Ja dopiero zaczynam pisanie, ale zapraszam ... http://jenssine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne są te czarno -białe pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie te dekoracje jakoś nie przekonują, za dużo za wiele wolę skromne łyse ściany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu :-) "Mniej znaczy więcej" i "ładniej" znaczy...."ładniej" ;-))

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. też tak sądzę :-) ciekawe jakie pojawią się w kolejnej kolecji ;-)

      Usuń
  26. Czy te białe latarenki na 6 zdjęciu w Pepco są teraz dostępne? Pamiętam, że kiedyś były dostępne i jak już się przymierzyłam do zakupu, to zniknęły :( zastanawiam się, czy znowu się pojawiły, czy się Pani jakieś stare zdjęcie zawieruszyło ;) bo jak są, to przy najbliższej okazji pędzę do pepco :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Białe latarenki z Pepco powinny jeszcze być :-) Zdjęcia wstawiam na bieżąco. A jeśli nie, to podobne, znajdziesz np w Ikea :-)

      Usuń
  27. bardzo rzadko kupuję w tych sklepach.
    bardzo fajne zdobycze^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam Pepco pod ręką, bo najbliższy jest na Bemowie, ale jak już jestem, to widuję zawsze fajne rzeczy. Dziękujemy! :-)

      Usuń
  28. Pepco mam blisko i jestem tam często :) Ogromnie żałuję, że nie ma w PL Primarka. Ale może kiedyś się doczekamy... Pozdrawiam, Ola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedługo chcę znów się wybrać, ale z każdą wizytą boję się, że mój portfel schudnie :-))

      Usuń
  29. Bardzo fajne zakupy. Też lubię Pepco ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam:).Trafiłam tu ze strony Dekoland z facebooka bo nazwa zwróciła moją uwagę:). Strasznie podobaja mi się fotorelacje ze sklepów. Nie mam blisko do Pepco ale chyba musze sie wybrać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! :-)) Cieszę się, że blog jest przez kogoś zauważany :-)

      Usuń
  31. Pepco faktycznie warto polecić-trafiają się tam tanie i bardzo ładne artykuły wnętrzarskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :-) W domu mam parę dekoracji, które bardzo lubię, a wydałam na nie mniej niż 10zł :-)

      Usuń
  32. Jedynymi rzeczami, jakie kupuję w pepco jest porcelana lub koszyki :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dopełnieniem całości wystroju są także lampy, ich wybór powinien być podyktowany stylem danego pomieszczenia, aby wszystko do siebie pasowało, było spójne.

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...