10 ładnych rzeczy - lato 2018



Mamy cudowne lato, na które wszyscy czekaliśmy z utęsknieniem! Słońce, wiatr, kolorowe łąki maków, chabrów i gofry z owocami! Czy jest w życiu lepszy czas niż wakacje? Dzisiejszy post to przerywnik od wszystkich wnętrzarskich i budowlanych postów. Dziś będzie inspiracyjnie! 


10 ładnych rzeczy
w letnim klimacie



W dzisiejszym poście przedstawię dziesięć ładnych rzeczy, które są po prostu ładne, które chciałabym mieć u siebie.. Najbardziej podobają mi się dodatki z użyciem naturalnych materiałów. Wiklina, metal, drewno, szkło. W dzisiejszym zestawieniu nie mogło zabraknąć wiklinowego, pięknego kosza od Madam Stoltz. Jest także piękna złota bransoletka od polskiej marki Kopiszka, Ostatnio przeczytałam taki dowcip: Jaki jest największy grzech kobiety? - Grzech nie kupić. 😂 Czy tak będzie w tym przypadku?











1. Poduszka lastryko /Jysk - coś dla wielbicieli lastryko! :) Jysk ma w ofercie kolejną ciekawą poduszkę, która wprowadzi troche koloru do wnętrza!


2. Złota bransoletka Hand /Kopiszka - Nie mogłam się powstrzymać i musiałam ją tu wstawić! Uwielbiam taką skromną, prostą biżuterię - uważam, że właśnie taka jest najpiękniejsza. Do Kopiszki trafiłam przez Instagrama zwabiona zdjęciem pięknego wnętrza i wzornictwa. Planuję się tam wybrać, bo miejsce jest rewelacyjne a bransoletka z łapką urzekła mnie najbardziej. Chciałabym promować na blogu więcej takich firm :-) Koniecznie zajrzyjcie na stronę [strona] ♡


3. Sztruksowa czapka z daszkiem - podarowałam swojemu żeglarzowi czapkę z daszkiem, bo nigdy takich nie nosiłam. Ale na ostatnich żaglach chodziłam w niej pół rejsu i stwierdzam, że czapa z daszkiem to mój musthave. Wystarczy zwykła, prosta, czarna czy różowa. Z jakimś prostym napisem 😊


4. Bransoletka na sznurku /Lilou - znam tę markę od dawna, ale nigdy nie miałam przyjemności nosić. O tego typu bransoletce marzę od dawna, co mogliście zobaczyć w tym poście: [czytaj] Uwielbiam złote bransoletki, a takie ze sznurkiem i grawerem jeszcze bardziej!


5. Fotel rattanowy Stockholm /IKEA - za wiklinowym fotelem rozglądam się od dawna, ale nie mogę znaleźć tego jedynego. Fotel Stockholm ma piękny kształt i wyobrażam go sobie bardzo np.w kącie w sypialni. Fotel na który mogłabym klapnać lub bachnąć ciuchy (przyznajcie się, kto ma w domu takie krzesełko z górką ciuchów) 😂😂


6. Nerka Vans Burma - uwielbiam nerki i motywy roślinne. Czaiłam się od dawna na bardzo podobną nerkę, ale kiedy w końcu zdecydowałam się ją kupić była wyprzedana.. Szukałam ładnej i pojemnej nerki, która zmieści swobodnie telefon i portfel. A jako, że mój obecny, różowy portfel jest wypchany moniakami na gofry to ta nerka jest idealna!


7. Różowa doniczkaznalazłam ostatnio podobną w sklepie ze starociami różową doniczkę wyglądającą jak kielich, na nóżce. Może to doniczka, a może świecznik.. ale jako doniczka spisuje się na 6+ Uwielbiam ją i nie wyobrażam sobie w niej innej rośliny niż Ceropegia. Kto nie widział zdjęcia, ten musi szybko nadrobić: klik


8. Ręka z różowego szkła na biżuterie - zobaczyłam ją na jednym z zagranicznych profili na Instagramie (ah, znowu ten Instagram..) Bardzo ciężko ją dostać, jeśli w ogóle. Pięknie komponowałaby się na półce jako dekoracja jak świetnie sprawdzałaby się w swojej roli, czyli stojaka na biżuterię.


9. Słomiana torba /Madam Stoltz- Nie znam osoby, której by się nie podobały. Wiklinowe, słomiane torby opanowały wszystkie sklepy razem ze słomkowymi kapeluszami i lnianymi sukienkami. Czysty "instalook" - bo któż by nie chciał strzelić na Instagrama modnego flatlay'a z wiklinową torebką i perfumami od Gucci. 😁 Co tu dużo mówić, idealna na lato? Na pewno!


10. Japonki w paski - Uwielbiam letnie buty. Espadryle, sandały itp. Wygodnych klapek nigdy za wiele. Etyka żeglarska w portach nadal obowiązuje, więc klapki muszą być w paski!






Weronika



Post nie jest sponsorowany.

16 komentarzy:

  1. Wiklinowa torba i fotel z ikei świetne! Wiklina to chyba hit tego lata:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wiklina i naturalne materiały są obecnie na topie. Oby jak najdłużej :-)

      Usuń
  2. marzę o tym fotelu! cena trochę zaporowa, ale cel jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno go testowałam, bardzo wygodny! :D Cena niestety wysoka

      Usuń
  3. Ja mogłabym się w takim zestawieniu pochwalić ostatnim zakupem z nad morza. Niby to żadna pamiątka ale opętała mnie chęć posiadania gumowej, plażowej torby ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gumowa torba chyba bardzo fajnie się sprawdza na plaży :-) Nie wiem, bo nigdy nie miałam :)

      Usuń
  4. Szklana łapka sliczna!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotel z Ikei jest piękny, marze o nim! Kiedyś będzie mój, na taras idealny:) Bardzo fajny blog Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki fotel na tarasie - super! Mnie też się marzy, a jak nie ten to jakikolwiek inny wiklinowy :-) Pozdrawiam! :-)

      Usuń
  6. Czapka z daszkiem i klapki mój wybór numer jeden! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe propozycje. Wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta różowa doniczka zdobyła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  9. Do ładnych rzeczy zalicza się zdecydowanie biżuteria i tutaj https://esclusiva.pl/ znajdziesz naprawdę ładne ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...