4 lut 2016

H&M Home - Jungle



Dzisiejszego posta zacznę od pytania: z czym głównie kojarzy Wam się tropikalny klimat?Dla mnie przede wszystkim z palmami, bananowcami, gorącym słońcem, złotą plażą, bezkresnym oceanem, soczystą żółcią, różem i zielenią - jak to dżungle..

Ostatnio bardzo zaciekawiła mnie najnowsza kolekcja H&M Home. Jako, że od pewnego czasu czuć modę na tropiki we wnętrzu, zainspirowana postanowiłam wybrać się do Domu Mody Klif w Warszawie. Jest to niestety jedyny dział domowy marki H&M w stolicy, mam nadzieję, że niedługo pojawi się ich więcej.. :-)

Biele, zielenie, róże, błękity i złoto... to wszystko co obecnie można zobaczyć w sklepie. H&M ma wydzieloną przestrzeń na dekoracje do domu. Dział domowy w H&M Home jest podzielony na części: salon, sypialnia, kuchnia, łazienka, ogród i pokój dziecięcy, tak więc łatwo znaleźć coś konkretnego. Było mi naprawdę ciężko zdecydować się na konkret, bo każda dekoracja bardzo mi się podobała. Poniżej przedstawiam wam wybrane przeze mnie rzeczy  z najnowszej kolekcji H&M Home:




Urban Jungle H&M Home






1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13




Zobaczcie jakie piękne poduszki! 

Która podoba Wam się najbardziej?? :-)


1 2 / 3 / 4 / 5 / 6




Szczerze miałam problem ze  zdecydowaniem się co mi się najbardziej podoba,
bo każdy dodatek był piękny :-) Z resztą, sami zobaczcie:




























Metalowe domki świeczniki! :-) 
Gdzie można znaleźć więcej takich? 
Pisałam o nich tutaj.



























Oprócz tego zaobserwuje się zjawisko zwane wyprzedażą gdzie można upolować oryginalne dodatki w promocyjnych cenach! :-D Zgadniecie na co się skusiłam?? ;-)















Inspiracje Urban Jungle H&M Home:





h&m home









h&m home 


 h&m home


h&m home


h&m home


h&m home


h&m home


h&m home


h&m home



Moim zdaniem jest to jedna z najlepszych kolekcji jakie widziałam. Idealne kolory, wzornictwo, materiały no i co ważne: ceny również bardzo dobre. H&M Home oferuje naprawdę piękne dekoracje do domu.



Jak Wam się podoba kolekcja H&M Home? :-)



30 komentarzy:

  1. Piękne meble ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś sobie wybiorę, czymś się zainspiruję, moje dżunglowa sypialnia na wiosnę -lato zyska nieco blichtru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja sypialnia już jest super! jest klimat.. :-)

      Usuń
  3. Skusze sie na marmurowe doniczki! są piekne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podobają. O marmurze może niedługo na blogu :-)

      Usuń
  4. Mi tropikalny klimat kojarzy się przede wszystkim z kolorowymi katalogami biur podróży ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To także :-) Tropiki mają swój fajny klimat :-)

      Usuń
  5. Czekam na wiosnę z utęsknieniem :) I ta seria H&M Home bardzo mi się podoba i planuję już zakupy na sezon wiosna/ lato :)
    Miłego dnia, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Czas odświeżyć dom na wiosnę... :-))
      Wzajemnie miłego:-)

      Usuń
  6. Przepiekna ta zielen i drewniane dodatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Butelkowa zieleń wygląda przepięknie z ciemnym drewnem :-)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe dodatki! Oddają pomieszczeniom niesamowity klimat :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam tropikalne wzory, z resztą złoto też… :)
    Koniecznie muszę się wybrać do H&M home <3

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna, ale nie ma nic do mojego pokoju żeby pasowało :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tropikalne dekoracje niestety nie pasują do każdego wnętrza.. U mnie znalazł sie jedynie porcelanowy ananas :-))

      Usuń
  10. ILE ZŁOTA!jestem zachwycona! Nie wiem dlaczego nigdy po drodze do H&M HOME nie miałam. Aż mi żal teraz :) Idealne dodatki do mojego przyszłego gabinetu!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz w H&M jest moc kolorów! Można kupować przez internet :-)

      Usuń
  11. Aż nie mogę na to patrzeć! Zaraz mam ochotę wszystko kupić, a serce od razu bije mocniej :)

    http://6mkwadrat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dekoracje do salonu sa swietne a w szczegolnosci marmurowe donice. Niestety w moim miescie nie ma tego sklepu. Wyslalam do Panstwa maila z pytaniem:) Pozdrawiam, Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas nie ma H&M Home..a an stronie internetowej nie zwrociłam wowczas uwagi...ja czasami dlugo dojrzewam aby przekonac sie do jakiegos stylu. Obecnie bardzo mi sie podoba...moze dlatego ze w lutym nie myslalam jeszcze o cieplym lecie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba sie spoznilam troche, bo na stronie juz prawie nie ma nic z tej kolekcji, a szkoda :((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama chciałam dokupić parę rzeczy i szybko się wyprzedała większość, ciekawe jaka następna seria będzie :-)

      Usuń
  15. Uwielbiam motyw jungle :) Ostatnio jestem nim mocno zainspirowana :) Zakupiłam sobie nawet z tego powodu palmę doniczkową ;) Mam zamiar ręcznie namalować podobne poszewki w motyw palmy jak proponuje H&M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo :-) Szukam poduszek w tropikalne liście, kwiaty, arbuzy itd. Koniec lata nie jest dla mnie rzeczą przez którą nie mogę zatrzymać lata na cały rok w swoim domu :-)

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger