5 sty 2015

Lampiony domki



Ceramiczne, białe, ocynkowane, metalowe, czarne...House Lantern lub po prostu Domek latarnia. O tych latarniach w kształcie domków słyszeliście zapewne już jakiś czas temu. Pojawiają się w gazetkach, aranżacjach wnętrz, sklepach z dekoracjami itp. Bardzo mi się spodobały, ponieważ uwielbiam blask zapalonych latarenek, ten klimat itp.. :-) Jeśli jeszcze nie macie takiego domku, dzisiaj dzielę się z Wami informacjami gdzie można takie kupić :-)


Zbliżały się święta, więc pomyślałam, że może Mikołaj spojrzy na mnie łaskawie w tym roku..I tak się stało! (Domek nr 3.) :-)  Zaraz po rozpakowaniu ustawiłam go na parapecie. Chociaż trend metalowych domków rozpoczął się nieco wcześniej niż sezon zimowy, to jednak myślę że są one uniwersalne. Być może niebawem w moich skromnych czterech kątach pojawi się kolejny. A wam jak się podobają takie ozdoby? :-)







(1) Wysoki Domek 115zł - Wymarzonewnetrze.com (2) Biały domek 99zł - Decowonders.com
(3) Domek 18,5cmm 28zł - Alma (4) Domek 22cm 99zł - Scandishop    
(5) Domek 33cm 129zł - Pogodnewnetrza.pl  (6) Domek wys.18cm 29 - Redecor.pl 
(7) Domek wys.25cm 155zł - Scandishop   (8) Czerwony domek wys.21 cm - 36zł Allegro 
(9) Mały metalowy domek 69zł  - Scandishop (10) Domek wys.33cm 259zł  - ZpotrzebyPiękna




♡ INSPIRACJE ♡

(1)
pinterest

(2)
 
pinterest



(3)
 
pinterest

(4)
 
pinterest

(5)
  
pinterest

(6)
 
pinterest


(7)
 
pinterest

(8)
pinterest

(9)
Three House Tea Light Lanterns NEW - Christmas:
pinterest

(10)
Google Image Result for http://busybeingfabulous.typepad.com/.a/6a00e5506563008834012876f3df2e970c-800wi:
pinterest




Trzymajcie się!

37 komentarzy:

  1. Cudowne mają swój niepowtarzalny urok :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dlatego nie mogłam się powstrzymać żeby o nich napisać ;-)

      Usuń
  3. są bardzo piękne :)


    kochana, obserwowałyśmy się wcześniej na moim wcześniejszym blogu (rosewithcherry) jednak został usunięty
    masz ochotę na wzajemną obserwację na moim nowym blogu? http://similarose.blogspot.com/ zacznij i daj znać u mnie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie to wyglada, masz bardzo fajnego bloga. Wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-)staram się żeby blog był w miarę ładny :-)

      Usuń
  5. wygląda to genialnie i marzy mi się taki zakup już od wieków :)

    wspólna obserwacja? proszę daj znać u mnie www.paulaes.pl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenie może się spełnić :-) Może któryś z nich będzie niebawem stał dumnie w pokoju na parapecie...? :-))

      Usuń
  6. Hello dear! Nice blog!
    Follow me and I will follow back)

    My Blog: violaceous_flavor
    Write me in my blog if you following me)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że zaczynasz. Życzę powodzenia w blogowaniu :)

    ♥ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG♥
    Spodobało mi się u Ciebie, na pewno będę tu zaglądać. Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) cieszę się że się podoba :-)

      Usuń
  8. Jakie sliczne ! Obserwuje kochana , jesli spodoba ci sie moj blog to licze na to samo :*
    klaudiaandmylife.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuuję!:-))) również odwiedzę :-)

      Usuń
  9. ale świetne!

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne! Jaaa *.*

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/01/mime.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-)) cieszę się że się podobają :-)

      Usuń
  11. Ciekawa inspiracja, te domki. Nie wiem czy sama chciałabym taki posiadać ale naprawdę ładnie wyglądają! styloovnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju jakie cudo *_* świetnie to wygląda
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Thanks for coming to my blog dear.
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know ---> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I wait for you, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa rzecz :)
    http://przemyslenia-fandomowca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są, ja sama mam coś podobnego u siebie ;)
    http://metkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Domki wyglądają super! :) Szkoda, że cena taka a nie inna, no ale cóż... :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety :-( Można samemu zrobić domek w takim stylu, jeśli podejmę się takiego diy to dam znać! ;-)

      Usuń
  17. Latarnie świetne, ale bardziej uwagę przykuła nazwa Twojego bloga - idealnie pasuje do "architekta" :)

    Zapraszam do siebie, najlepsze inspiracje w sieci! :)

    http://thechevelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję! :-) cieszę się strasznie :-) Chyba najtrudniejszym krokiem jest właśnie znaleźć nazwę która by pasowała do treści :-))

      Usuń
  18. A ja szukam ciągle białych domków, gdzie mogłabym je znaleźć??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie które znalazłam podałam namiary w poście :-)

      Usuń
  19. Śliczne! Chyba pokuszę się na zrobienie swoich własnych z papieru, bo ceny mnie troszkę przerazają :) Oczywiscie podgrzewacz zastapie ledowym zniczem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sara, białe ceramiczne powinny jeszcze być w sklepie Flying Tiger Copenhagen. Sama mam dwa i ciągle widuje je w sklepach :-) A kosztują dyszke! ;-)

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger