9 wrz 2016

Plan Lekcji 2016



Nie wiem jak to się stało, że ten post nie został opublikowany tydzień temu.. Ale lepiej późno niż wcale! Minął pierwszy tydzień nowego roku szkolnego. Wiem jak zazwyczaj wyglądają pierwsze dwa tygodnie. Na luzaka. Człowiek przygotowuje się do lekcji, zajęć, przygotowuje miejsce do pracy, nauki, układa kredki, flamastry w piórniku, przepisuje zajęcia na plany zajęć itp.

Pamiętam jak chodziłam do szkoły i sama projektowałam sobie na kartkach plany zajęć, robiłam je hurtowo i rozdawałam koleżankom w klasie :-) Bardzo lubiłam rysować, kolorować i pisać. A Wy? Kiedyś wszystko robiło się ręcznie, dzisiaj mamy dużo programów graficznych (również online) dzięki którym sami możemy stworzyć niepowtarzalny projekt graficzny. Projekty zrobiłam z miesiąc temu, wraz z końcem remontu kącika [czytaj] :-) Miałam tyle na głowie, że straciłam poczucie czasu.. Ale dobrze, przejdźmy do tematu. Aby każdemu z Was było miło rozpocząć szkołę, przygotowałam dla Was 4 oryginalne wzory planów lekcji do wydrukowania :-)





Jakoś ostatnio wzięło mnie na róż i złoto, więc zaprojektowałam wzory właśnie w takich kolorach. Na czarnym planie lekcji wykorzystałam teksturę tablicy szkolnej, świetnie będzie wyglądać na nim plan napisany białym długopisem :-) Dodatkowo narysowałam na tablecie diamenty, które nadają mu "królewskiego" stylu :-D Kto się na niego skusi?? :-)



4 ORYGINALNE WZORY 
DO WYDRUKOWANIA





[ pobierz ]














- Plany zajęć są przygotowane w wysokiej jakości druku (300 dpi) w formacie A4. Ja swoje wydrukowałam w formacie "zeszytowym" A5 i wygląda świetnie :-)
- Aby pobrać dany wzór, wystarczy kliknąć [pobierz] pod danym wzorem planu lekcji. W nowym oknie otworzy się wzór, który należy zapisać. I gotowe!
- Plany lekcji zostały zaprojektowane w programie Adobe Photoshop, jedynie do użytku własnego, nie do sprzedaży! Elementy z motywem kwiatowym z bloga GoldandBerry.



Jak Wam się podobają? :-)

18 komentarzy:

  1. Przepiekne wzory! Wezme dla córki wzór1 i czarny bo bardzo mi sie podoba:)
    Pozdrawiam, Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka, dziękuję! Cieszę się, że plany zajęć się podobają :-)

      Usuń
  2. W takich chwilach żałuję, że skończyłam już szkołę i studia :) A w przypadku nieregularnych godzin pracy, musiałabym mieć chyba nowy plan na każdy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno, planuję zaprojektować jeszcze inne plannery :-) Mnie samej też się przydadzą, bo jak na razie wszystkie informacje spisuję na karteczkach :-D

      Usuń
  3. świetne pomysły! Ostatni sama chętnie bym wykorzystała, ale plan lekcji już mi niepotrzebny, więc zaczekam na plannery:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolina! :-) Plannery już w produkcji, więc niedługo się pojawią :-)

      Usuń
  4. Świetny pomysł :) Szkoda, że już nie studiuję, ale myślę, że inni będą zachwyceni. Ja zazwyczaj miałem plan lekcji w zeszycie, na końcu, żeby mieć go zawsze przy sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Ja zawsze robiłam mini plan lekcji, który trzymałam w piórniku, podobnie jak tabliczka mnożenia, ale i tak zawsze plan wisiał na tablicy korkowej :-)

      Usuń
  5. Pierwszy i ostatni najpiękniejsze wzory:)! chyba się skuszę..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję :-) Cieszę się, że wzory się podobają :-)

      Usuń
  6. Super pomysł na taki plan! Ja skorzystam :)
    Ślę pozdrowienia, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marta! :-)) Cieszę, się bardzo, że plany się przydadzą! :-D
      Również pozdrawiam :-))

      Usuń
  7. Piękne wyszły :)

    Pozdrawiam,
    MerelySusan.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne! Zeby takie były w sklepach to bym kupowała!:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te są za darmo! :-) Pobierać i drukować! :-))

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger