3 kwi 2015

Pisanki wielkanocne


Dzisiaj wracam z kolejnym DIY. Ostatnio tyyle mam roboty, że ciężko mi znaleźć czas na fotografowanie tutoriali, obrabianie zdjęć itd, a jeszcze domowe obowiązki, ale jakoś mi się udało. Tym razem tematyka wielkanocna jak sam tytuł wskazuje. Nie będzie dzisiaj o wielkanocnych króliczkach, baziach, ani o tym co powinno znaleźć się w koszyczku, bo to każdy wie, a raczej o tym jak fajnie stworzyć prostą ozdobę, którą jeszcze każdy zdąży zrobić :-)


WIELKANOCNE PISANKI

Potrzebne materiały:
1. Gałązka
2. Jajka(wydmuszki/styropianowe)
3. Wstążka/ tasiemka
4. Klej na gorąco
5. Nożyczki
6. Farba (może być w sprayu)
7. Wazonik/słoik/doniczka lub butelka



^ Bohaterzy dnia dzisiejszego

 


1. Pomalowałam gałązkę w farbie, której mi trochę zostało po remoncie. Całą pomalowałam na kolor kawowy, a końcówki umoczyłam w pomarańczowej. Tak żeby była ciekawsza ;-)



2. Do akcji wkraczają farby! Malujemy pisanki jak chcemy. Ja zdecydowałam się na parę kolorów, ale przed końcowym efektem przeszły parę zmian.


 



 

3. Jedną z czarnych pisanek przerobiłam na srebrno. Wykorzystałam sreberko po czekoladowym mikołaju.



 
4. Sreberko tnę na małe kwadraciki i przyklejam zwykłym klejem w tubce do jajka.


Pora na jajko w kolorystyce Black&White :-)

 

5. Całe jajko maluję czarną farbą akwarelową. Następnie chlapie na nie białą. Proste? Proste. :-)




6. Ta pisanka początkowo była cała niebieska (jak widać na palecie po lewej). Akwarele łatwo się zmywają pod wodą (+ kropelka mydła) Efekt "jeans'owej" pisanki :-) 
Dodatkowo chlapnęłam parę razy niebieską akwarelą :-) To szybki sposób na oryginalną pisankę :-)


^ Przy okazji i ja i pisanka i wszystko dookoła było niebieskie...



7. Kolejna pisanka bardzo zwykła, tradycyjna, bo w kropki :-) 
8.Dodatkowo z tasiemki zrobiłam kokardki i przykleiłam klejem na gorąco



9. Do czego była gałązka? Ano do tego, żeby móc zawiesić na niej pisanki.


Życzę wszystkim wesołego jajka i świąt spędzonych w gronie najbliższych :-) Trzymajcie się! 

12 komentarzy:

  1. Sa przesliczne ♥ WESOLYCH SWIAT !

    ♥ Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga http://klaudiaandmylife.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pomysłowo! :)
    Wesołych Świąt! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysłowo i kolorowo ;-) dzięki Milena :-)

      Usuń
  3. U mnie tradycyjne pisanki w paski, kropki, kwiatki :) Szkoda,ze nie wpadłam tu wczesniej.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tradycyjne też są piękne. Zapraszam w takim razie częściej :-))

      Usuń
  4. Wow, bardzo ładne :) Naprawdę świetne pomysły, szczególnie podoba mi się akwarelowa pisanka, bo na punkcie niebieskiego koloru mam po prostu bzika :P

    U Łosia nowy post http://nevermind-factory.blogspot.com/

    Z uwagi na profil Twojego bloga i fakt, że jest naprawdę dobrze prowadzony, zapraszam Cię do tworzonej przeze mnie grupy na Facebooku, która zrzesza takich ludzi ;) Link znajdziesz na moim blogu, na końcu najnowszego posta wśród innych odnośników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Akwarelowa niebieska pisanka to moja ulubiona :-) PS. również mam bzika na punkcie niebieskiego ;-P :-)

      Usuń
  5. Niepotrzebna ta gałązka, bo pisanki same w sobie sa śliczne :-) Proste, ale oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to właśnie chodziło :-) ma być prosto, ale oryginalnie :-)

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger