Darmowy Plan Lekcji do druku - edycja 2020


Cześć  Wrzesień to dla wszystkich uczniów miesiąc szczególny, taki nowy start. Zawsze w momencie gdy w sklepach pojawiają się stoiska z zeszytami i akcesoriami szkolnymi, zastanawiam się jak to możliwe, że ten czas tak szybko biegnie i znów mamy jesień.. Myślałam, że nie dam rady kompletnie znaleźć czasu na zaprojektowanie kolejnych planów lekcji, bo były dni, że nie miałam do tego głowy, ale jako, że wyjechałam na jakiś czas do rodziców zabrałam ze sobą laptopa. Co z tego, że minęła już połowa miesiąca! W czasach szkolnych co chwila projektowałam dla siebie i koleżanek nowe plannery i plany lekcji i już wtedy wiedziałam czym chciałabym zajmować się w przyszłości! 

Rozłożyłam swoje komputerowe stanowisko, szkicownik, zrobiłam herbatę w ulubionym kubku i po chwili dopadła mnie graficzna wena. Stworzyłam plan lekcji w dwóch wersjach kolorystycznych i dwóch układach (pionowym i poziomym). Jeśli zależy Wam na wydruku w mniejszym formacie niż A4, przed wydrukowaniem możecie zmienić w ustawieniach wydruku format na A5 (format zeszytowy). Wydrukowany plan lekcji w formacie a5 możecie wkleić do zeszytu 

Mam nadzieję, że dzisiejsze plany lekcji, nad którymi pracowałam przez ostatnie dni, posłużą Wam na długo i sprawią, że obecny rok szkolny będzie dla Was miłym wyzwaniem. Dajcie znać jak Wam się podoba? ☺



pobierz: [ wersja róż ]     [ wersja szary ]






pobierz: [ wersja róż ]    [ wersja szary ]




☆ Grafiki przygotowane w wysokiej jakości do druku, format A4, PDF.

☆ Zakaz przerabiania grafik i wykorzystywania ich do celów komercyjnych.

Udostępnij post! Podziel się linkiem ze znajomymi na Facebooku/Instagramie. Oznacz (fb) @dekolandofficial lub (ig) #dekoland @ciaowera. Będzie mi miło!





Wera

12 komentarzy:

  1. Przepiękne! :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpiękniejsze plany lekcji jakie widziałam!Zaraz wydrukuję dla moich dziewczyn;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny plan lekcji,wydrukowane! dziekuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę, że planner się przydał :-) Dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  4. Super plany lekcji:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne plany lekcji!

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe czy ten rok szkolny się rozpocznie czy nie ma co nawet zawracać sobie głowy jakimś planem lekcji i podobnymi sprawami bo wszystko dalej będzie online...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne projekty. Na pewno przydadzą się w każdym domu, gdzie są dzieci w wieku szkolnym.

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...