6 gru 2016

Świąteczne grafiki do druku



Grudzień inspiruje mnie maksymalnie, a dzisiaj mamy już 6 grudnia, czyli...Mikołajki! 😄 Za niecałe 20 dni Święta! 😄🎄 Nie możecie się doczekać tak jak ja? Mi zawsze tęskno do Świąt, ponieważ uwielbiam ten klimat, palące się lampki, kominek, pachnącą choinkę, śnieg za oknem. Nie ma chyba lepszej chwili w życiu niż właśnie ta. A żeby było jeszcze lepiej, można zapić to kubkiem gorącej czekolady z piankami. O. Idealnie? :-)

Kochani, jako, że dzisiaj jest ten dzień, w którym to głównie dzieci dostają niespodzianki pod poduszką, pomyślałam, że i ja coś przygotuję dla Was 😉 A co dokładnie? Okres przedświąteczny jest chyba najweselszym okresem w roku. Masa lampek, lampeczek, lampionów, choinek. Z każdej wystawy wygląda św.Mikołaj. Czuć zapach gorącej czekolady, goździków i cynamonu. Uwielbiam grudzień i ten czas. Dlatego z okazji Mikołajek mam dla Was niespodziankę.

Przygotowałam dla Was 3 przepiękne wzory plakatów zimowych, które możecie pobrać za darmo, wydrukować i powiesić na ścianie. Jeśli chcecie możecie je wykorzystać jako kartki świąteczne! :-) Kto z Was nadal wysyła kartki życzeniowe? :-) U mnie to tradycja, i życzenia wysyła się praktycznie na każde święta. To o wiele przyjemniejsze, niż pisanie zwykłego wierszyka w sms'ie.

Tym razem projektując ograniczyłam się głównie do 4 kolorów: czerwieni, granatu, beżu i szarości. Chciałam, aby te grafiki tworzyły razem jakiś zestaw, były charakterystyczne i spójne. Mnie osobiście bardzo się podobają i zaraz lecę je drukować! :-)







GRAFIKI DO POBRANIA



 
[ pobierz ]                                     [ pobierz ]






- Grafiki przygotowane w wysokiej jakości do druku (300 dpi) w formacie A4.
- Aby pobrać kliknij w [pobierz] pod wybraną grafiką - otworzy się w nowej karcie, następnie pobierz. i gotowe :-)
- Plakaty zostały zaprojektowane w programie Photoshop, jedynie do użytku własnego, nie do sprzedaży! 

- Koniecznie podziel się plakatami ze znajomymi, udostępnij na Facebooku / Instagramie, 
  oznacz (fb) @dekolandofficial lub (instagram) hasztag #dekoland! Polubię! :-)





❄ ❄ ❄


Jak Wam się podobają plakaty? Skorzystacie z nich? Jeśli tak, koniecznie dajcie znać! :-)
Ściskam ♡



20 komentarzy:

  1. Weronika, super plakaty. Ten ostatni skradł moje serce ale to z sentymentu do tych kul śniegowych :) buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zoyka, bardzo Ci dziękuję! :-) Ja też uwielbiam śniegowe kule, szczególnie te wielkie z pozytywką. W dzieciństwie taką dostałam i zawsze na święta ją wyjmuję:-) Ściskam!

      Usuń
  2. Są piękne <3 drukuje wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Laru! Cieszę się, że grafiki się podobają ;-)

      Usuń
  3. Piękna kolorystyka. Czerwień i granat uwielbiam! Zabieram ze sobą nr 1. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karolina! Ja też lubię takie połączenia :-) Koniecznie pochwal się plakatem :-)

      Usuń
  4. Bardzo ładne, chyba czas najwyższy poważnie pomyśleć o drukarce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuję! :-) Cieszę się, że grafiki się podobają ;-)

      Usuń
  5. ccccccudne plakaty, oczywiscie dla mnie z reniferkiem nr 1 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuuuujęęę Sara! :-)) Reniferek to też mój ulubieniec :-) A niedługo prygotuję coś extra fajnego :-)

      Usuń
  6. Nadadzą się nawet na kartki świąteczne. Przesłodki reniferek :) i góry to co lubię najbardziej,
    With Love,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pati! :-) Cieszę się, że Ci się spodobały grafiki ;-)

      Usuń
  7. Fajne, szczególnie reniferek przyciągnął mój wzrok :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne plakaty, szczególnie pierwszy wpadł mi w oko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżbietko, dziękuję Ci bardzo za miłe słowa :-) To motywuje do dalszych działań :-))
      Ściskam!

      Usuń
  9. Wyciąg narciarski jest obłędny.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ada dziękuję! :-)) Może kiedyś w końcu nauczę się jazdy na nartach :-)) Ściskam!

      Usuń
  10. Czerwony jelonek ;) faktycznie - też jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęę! :-))) Ja już sobie wydrukowałam :-)
      Ściskam!

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger