Darmowe kupony prezentowe do druku + koperta na pieniądze, bon podarunkowy, bilet etc.




Dziś ostatni dzień września, a mnie naszła ochota na zaprojektowanie kolejnych kuponów prezentowych. Jak pomyślałam, tak zrobiłam. Czasem z okazji urodzin, imienin itp nie wiemy co kupić. W takiej sytuacji fajnym rozwiązaniem są kupony prezentowe, bony podarunkowe (np. do wybranego, ulubionego sklepu) lub po prostu gotówka na spełnianie małych-wielkich marzeń ☺

Równo dwa lata temu zaprojektowałam pierwsze kupony, które do dzisiaj cieszą się popularnością! 
Link do nich znajdziecie tutaj:  { kupony prezentowe 2019 } były idealnym prezentem na Dzień Chłopaka (30.09) i nie tylko! Jeśli szukacie pomysłów co można na nich napisać, to odsyłam was do poprzedniego posta  { czytaj } w którym wypisałam ponad 20 przykładów ☺

Tym razem zaprojektowałam kupony prezentowe w trzech wersjach kolorystycznych oraz ozdobną kopertę, która pomieści kupony, bony, pieniądze itp. Mam nadzieję, że Wam się spodobają i z nich skorzystacie ☺


DARMOWE KUPONY PREZENTOWE + KOPERTA OZDOBNA (na pieniądze, bon podarunkowy itp.)  - DO DRUKU











→ Grafiki w wysokiej jakości do druku, format a4, aby pobrać kliknij w [pobierz]
→ Wszystkie grafiki służą do użytku prywatnego. Zakaz przerabiania i sprzedaży grafik.
→ Udostępnij post na Facebooku/ Instagramie - oznacz @dekolandofficial lub #dekoland @ciaowera



 Więcej darmowych grafik do pobrania/wydrukowania znajdziesz tutaj: Grafika



Weronika

4 komentarze:

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...