10 ładnych rzeczy - zimowa świąteczna wishlista





Cześć!♡ Mamy nareszcie cudowny i chyba najbardziej radosny miesiąc w roku - grudzień. Już za nami pierwszy śnieg, na który wszyscy czekaliśmy z utęsknieniem (ja w szczególności) nie mogę zasnąć kiedy tak cudownie prószy za oknem... Wy też? 😊 

Co tu dużo mówić, wielkimi krokami - bo już za 2 tygodnie zbliżają się Święta Bożego Narodzenia - czas spędzony w gronie najbliższych, przy stole, kolędach, choince i barszczyku. Uwielbiam w Świętach to, że pomimo trudów, natłoku obowiązków, przygotowań, wszyscy w końcu spotykamy się razem przy jednym stole, uśmiechnięci, niektórzy wzruszeni... zawsze tuż przed Wigilią gaszę wszystkie światła w salonie, siadam przy kominku i patrząc się na mieniące się drzewko wsłuchuję się w kolędy..

Przechodząc do tematu: czy ktoś z Was robi swoje listy wymarzonych prezentów? 😊 
Pamiętam, że od dawna pisałam sobie w zeszytach co chciałabym dostać na gwiazdkę, kiedy ilość zapisanych stron na komputerze przekraczała pojemność dysku.. Dzisiaj robię zestawienia na bloga. I tak jak w poprzednim świątecznym poście, tak dzisiaj przedstawię Wam zestaw moich wymarzonych podarków 😊 

Dzisiejsza wishlista jest skromna, ponieważ jakoś w tym roku nie myślałam kompletnie nad tym co chciałabym dostać, aczkolwiek są to rzeczy na które od dawna zerkam z nadzieją, że pojawią się pod choinką lub przy innej okazji.. 😉 Mam jednak nadzieję, że mimo wszystko zainspiruję kogoś, jeśli jeszcze nie macie pomysłu na prezent. Oprócz dzisiejszego posta, na blogu znajduje się wiele innych artykułów z pomysłami na prezenty, więcej znajdziecie pod etykietą o nazwie: Gdzie kupić :-)










1   |   2   |   3   |   4   |   5   |   6   |   7   |   8   |   9   |   10   |   11






1. Granatowy szlafrok w białe gwiazdki. - tak, właśnie taki od dawna mi się marzy.. Miękki, z kapturem, koniecznie granatowy, koniecznie w gwiazdki, kieszonka na przemycanie słodyczy z kuchni również się przyda 😉 Tak sobie teraz właśnie pomyślałam, że nie ma nic lepszego od grudniowego kakałka w szlafroku przed kominkiem.


2. "Śpiąca" poduszka - pierwszy raz tego typu poduszkę zobaczyłam u mojej ulubionej instagramowiczki, ale nie mogłam jej nigdzie znaleźć. Planowałam już zrobić sobie sama taką poduszkę wyszywając lub malując farbą do tkanin śpiące oczy, ale gdy zobaczyłam tą poduszkę, od razu trafiła na moją wishlistę ☺


3. Świeca zapachowa - nie ma aktualnie żadnej siły, która byłaby w stanie przepchnąć mnie przez sklep tak, abym nie przycupnęła w dziale z zapachowymi świecami. Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! A w szczególności te w pięknych, szklanych pojemnikach, o zapachu cytrusów, kwiatowe, jaśminu i takie niczym męskie perfumy.. Zapachowych świec nigdy za wiele! Szczególnie w zimowe wieczory... 😉


4. Ceropegia Woodi (Variegata) - czy na gwiazdkę można zażyczyć sobie roślinę? A czemu nie? 😉
O tej uroczej roślince jaką jest Ceropegia marzę od jakiegoś czasu. Część moich roślin "wyjechała na wakacje do ciepłych krajów", a część jakby zapadła w sen zimowy... Brakuje mi nowej rośliny, nie za dużej, a ta wydaje mi się być idealna. Mam nawet dla niej specjalne miejsce! Kto wie, może się spełni...? 😉


5. Termofor Miś - idealnego termoforu szukałam od dłuższego czasu, ale nigdzie nie mogłam znaleźć równie pięknego co ten z Home&You! Szara, uśmiechnięta mordka misia, na widok którego i człowiekowi japa sama się cieszy. Co tu dużo mówić, jest cudowny i przydałby mi się bardzo nie tylko zimą! ☺


6. Książka - Jak czytać architekturę? - do architektury miałam słabość od zawsze, a po skończonej szkole plastycznej to zamiłowanie bardzo się zwiększyło. Interesuje mnie więcej detali, szczegółów. Ogólnie historia architektury jest rzeczą bardzo ciekawą. Zobaczyłam tą książkę w Empiku i gdyby nie to, że spieszyłam się na pociąg, kupiłabym ją na pewno. I to w dwóch wersjach, bo jest i mniejsze wydanie☺. W środku jest wiele przejrzystych ilustracji, przekrojów, terminów. Gdybym wiedziała o niej wcześniej, na pewno zdałabym egzamin z architektury na 6 :-D Polecam wszystkim miłośnikom architektury.


7. Książka Mleko i Miód - nie wiem dlaczego, ale ta książka kojarzy mi się trochę z książką "Pokolenie Ikea". Książka coś w sobie ma.. może to ta poezja, może to i wina minimalistycznej okładki.. W środku mieści się krótka poezja, opowiadająca o emocjach, kobiecości itp. Mało jest książek tego typu, które potrafią tak zainteresować człowieka.


8. Wiklinowa okrągła torebka - piękna, okrągła, wiklinowa torebka z paskiem na ramię i kolorowymi pomponami. Idealna na letnie spacery, których tak bardzo mi teraz brakuje.. Sukienka, kapelusz, letnie buty i lecimy na podbój bałtyckich plaż, w końcu lato za 200dni, czas więc zacząć szykować szafy 😂


9. Sote Jewellery - to polska marka, która tworzy piękną i niepowtarzalną biżuterię. Uwielbiam tą firmę, ich pierścionki, wzornictwo, dobór materiałów, które sprawiają, że człowiek odbiera produkt nie jak "produkt", tylko jak coś bardziej cennego, znaczącego. przynajmniej ja. Uwielbiam delikatną i skromną biżuterię. Czarny lub z zielonym/niebieskim kamieniem kojarzy mi się z tym co najbardziej kocham, wolność, podróże, woda, żagle...coś w tym jest. Mikołaju, jeśli nie dasz rady w tym roku, spokojnie. Poczekam! 😂 



10. Termofor czarny kot - co dwa termofory to nie jeden. Tym razem rasowy czarny kocur rodem z Home&You. Ta czarna mordka sama sprawia, że człowiekowi robi się cieplej☺Nie wiem który z nich podoba mi się najbardziej, więc... mogą być dwa. 😂



11. Pościel w kratę - ładna pościel nie tylko przyciąga uwagę, ładnie wygląda na zdjęciach i aranżacjach, ale i sprawia, że lepiej się śpi.. :-) Kratka chyba w tym sezonie jest bardzo modna, pomimo, że wzór ten jest niezwykle uniwersalny. Ja uwielbiam kratę w każdej postaci: na bluzkach, płaszczach, obrusach, ściereczkach kuchennych, tekstyliach, dekoracjach.






Jestem ciekawa co Wam najbardziej się spodobało z dzisiejszej listy?





:-)
Weronika

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Prezenty fajna sprawa! :-) Ja uwielbiam je dawać, ale dostawać również :-))

      Usuń
  2. Wspaniałe propozycje na prezent!:) Najbardziej podoba mi się pościel w kratkę, szlafrok i termofor kot :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki zestaw do spania: pościel+szlafrok+termofor :-) jeszcze tylko gorąca czekolada lub kakao i ciepłe futrzane bambosze :-D

      Usuń
  3. Bardzo pomysłowo :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w tym roku kompletnie nie mam pomysłu. Ustalilismy z mężem, że nie bedziemy sobie robić prezentu bo tak naprawdę to wszystko mamy. Myslelismy nad czymś co można podarowac i zrobić samemu, ale brakuje nam czasu. Gorzej z prezentami dla innych, co roku mam z tym problem. Jednak uważam, że dobra książka to zawsze najlepszy prezent :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma chyba taki problem - co podarować bliskiej osobie na święta.. ale też żeby to było coś naprawdę wartościowego, co się przyda, spodoba itp. Ileż można kupować skarpetki! :-D

      Usuń
  5. Termofor skradł moje serce :) często używam termoforu więc już wiem co sobie kupię po świętach (bo na święta już niestety za późno, chyba że znajdę stacjonarnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Alicjo :-) Termofor jest super - mikołaj jednak czyta blogi :D kup koniecznie, bo jest świetny
      pozdrawiam! :-)

      Usuń
  6. Dobrze kupować jest również takie dekoracje świąteczne w styczniu, gdyż obecnie jest pełno wyprzedaży na tego typu rzeczy! Dzięki temu można wiele zaoszczędzić, ale trzeba to mieć gdzie trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Już w grudniu nawet są wyprzedaże, ponieważ sklepy startują ze świątecznymi rzeczami w listopadzie i starają się sprzedać przed świętami i sylwestrem jak najwięcej.

      Usuń
  7. fajne zestawienie. Człowiekowi zawsze brakuje pomysłów jak nadchodzi czas kupowania prezentów, więc dobrze jest się zainspirować

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...