10 ładnych rzeczy - zimowa lista wishlista





Moja świąteczna wishlista, czyli co by Wera chciała dostać na gwiazdkę (lub na inne okazje)😊 Każdy z nas ma jakieś marzenia i zachcianki. Nie zależnie od tego czy to urodziny, święta czy inne okazje. My kobitki, po prostu lubimy sobie (czasem) kupić a to kolejne świecidełko, a to dwudziesta para butów "no bo przecież tej akurat nie mam.", kolejna dekoracja z wyprzedaży, ramka, poduszka, albo jakiś sprzęt typu szlifierka oscylacyjna i inne przydasię. Kto co lubi. Zaczął nam się grudzień (mój ulubiony miesiąc), a dzisiejszy post jest chyba pierwszym tego typu postem na blogu.

Robiliście kiedyś swoje wishlisty? Mnie częściej zdarzało się robić zestawienia, aranżacje i moodboardy, ale jako tako swojej chcęlisty nie publikowałam. No, mooże moja ostatnia była kiedy pisałam dłuugie listy do św.Mikołaja 😊 Jako, że coraz bliżej święta, pomyślałam, że zaraz przyjdzie taki moment, w którym będę sobie myśleć co bym chciała pod choinkę. Byłam grzeczna, a więc.... (Kochany Mikołaju, jeśli czytasz Dekoland...) 😇 😂






  1. Drewniany model dłoni - tę dłoń zapewne widzieliście wiele razy w skandynawskich aranżacjach jako dekoracja na półce, komodzie... Uwielbiam rysować i projektować. Obecnie mam drewniany model ludzika, który pomógł mi w nauce podstawowej proporcji. Zawsze jednak miałam problem z rysowaniem rąk, często na rysunkach chowałam je np.za plecami postaci. Taki model by mi się przydał                                                                                                                                                                   
  2. Świeca zapachowa - uwielbiam zapachowe świece, nie tylko w jesienne i zimowe wieczory - świec używam także wiosną i latem. Migoczący mały ogień daje niezwykłego klimatu i przytulności.                                                                                                                                                                                                   
  3. Nerka Vans Lidon Fanny Pack - Uwielbiam jeździć na rowerze, a zawsze ze sobą mam plecak lub na mniejsze wyprawy: nerkę. Jednak te z firmy Vans spodobały mi się pod względem pojemności i wyglądu. Z taką trzecią nerką mogłabym przemierzać świat!                                                                                                         
  4. Stylowe etui na telefon - do nowego telefonu koniecznie etui Jakie? Może właśnie takie :)                                                                                                            
  5. Zegarek z samolotem Dlaczego akurat samolot? Bo mieszkam przy lotnisku i samoloty mam na codzień 😊 Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam zegarek, pomyślałam wow! Nie dość, że z mapą świata, (której motyw uwielbiam) to jeszcze sekundnik w kształcie boeinga. Ale to nie wszystko. Samolot to sekundnik, który lata wokół własnej osi. Cudo!                                                                                                                                                              
  6. Książka Living in style Scandinavia - książki o wnętrzach i architekturze to jedne z moich ulubionych. Zawsze marzyłam aby w domowej biblioteczce mieć całą półkę właśnie takich książek i albumów - również zagranicznych!                                                                                                                                                                                                                                    
  7. Kosmiczne etui - kolejne etui do telefonu, ale tym razem kolorowy i z motywem galaktyki. Myślę, że takie case to fajny pomysł na prezent 😊 Ten akurat pochodzi z aliexpress.                                                  
  8. Ramka ananas H&M Home - uwielbiam ramki o nietypowym kształcie i kolorze. Ramka nie musi być zwykłą, czarną, drewnianą ramką, w której jest zdjęcie. Może to być np. niebieski ananas, a w środku krótka, życiowa, optymistyczna sentencja albo chociaż jedno znaczące słowo, hasło.                                                                                                                                                                 
  9. Lampka Jansjo IKEA - o tej lampce myślę już kolejny rok i nie mogę się zdecydować.. Klipsik lub zwykła stołowa.. Uważam, że najlepszą porą na czytanie książek jest pora przed snem. Jansjo wydaje mi się być lampką idealną do nocnego czytania, szczególnie, że jest to lampka punktowa, nie razi w oczy i ma ciepłe światło. Kto posiada takową niech koniecznie spisze mi recenzję w komentarzu! ;)                                                                                                                                                                                          
  10. Półka na zdjęcia Mosslanda IKEA - te półki, ostatnimi czasy baaardzo popularne. Można ją wykorzystać na zdjęcia lub jako półkę na książki, lakiery, zabawki..  Myślę, że to fajna rzecz                                                                                                                                   
  11. Książka Logo Design Love - grafika jak i design, wnętrza totalnie mnie wciągnęła. Uwielbiam projektować plakaty, logotypy, typografię itp. Sporo słyszałam o tej książce, że to dobry poradnik, podręcznik dla grafika, i że warto. Brakuje mi właśnie takich książek.                                                                                                                             
  12. Drewniane wieszaki - ....wieszaki?? Tak! Planuję od dłuższego czasu wymienić wszystkie moje plastikowe i druciane wieszaki na porządne, drewniane. Wielką garderobą bym nie pogardziła, ale na początek - wieszaczek.😊                                                                                           
  13. Fotel Strandmon IKEA - popularny fotel rodem ze szwedzkiej sieciówki... Jest ładny, wygodny... najbardziej podoba mi się w kolorze szarym. Myślę, że znalazłabym na niego miejsce :) A jeśli nie ten, to inny, podobny, ale koniecznie w takim stylu.💺 😊



A wy? Co byście chcieli dostać pod choinkę? 😄

18 komentarzy:

  1. Piękna ta wishlista. Ja poproszę wszystko :D chociaż mój faworyt to numer 2.
    Buzi,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycja! :-) Oby Mikołaj spełnił Twoje życzenia :-D Jeśli czyta komentarze pod postem, to masz to jak w banku :-D
      Ściskam! :-)

      Usuń
  2. Ramka Śliczna!!! Baardzo oryginalna! drewniany model dłoni tez by mi się przydał na moje bizuteryjne pierodołki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, no tak! :-D Na biżu szczególnie, chociaż ja wolę przechowywać w moich szkatułkach z Pepco. Nie lubię trzymać drobnicy na wierzchu.
      Ściskam! :-)

      Usuń
  3. Nie mam takiej listy - aktualnie :) Kiedyś tak, notowałam wszystko co wpadło mi do głowy i chciałabym mieć - tak by przy okazji jakiegoś święta mieć gotowe podpowiedzi :) Dziś mam różne pomysły w głowie, ale chyba ponownie je spiszę :) Z Twojej listy chyba najbardziej spodobała mi się książka - też ostatnio mam ochotę na podobne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasem się zdarza w dzienniku coś tam nabazgrolić co mi wpadnie w oko, bo być może (jeśli nie na święta) to sama sobie zasponsoruję ;-)
      Arleta, pozdrawiam cieplutko! :-))

      Usuń
  4. Ciekawe rzeczy znajduja sie na tej liście :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka jest cudna 😍 kocham pastele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa faktycznie! :-D jakoś tak różowawo i niebieskawo się zrobiło :-D

      Usuń
  6. 13 tka ABSOLUTNE must HAve - od kilku lat.. ;) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutna absolutność! :-D W szczególności dla wielbicieli książek :-) W podobnym fotelu spędziłam pół mojego dzieciństwa u babci :-) W przyszłości na bank sobie taki sprawię :-))

      Usuń
  7. A ja właśnie poprosiłam Mikołaja o szlifierkę, może znajdę ją pod choinką. Byłam grzeczna ;) ta rączka też mi się bardzo podoba. Pozdrawiam Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda, mi się też marzy własna multiszlifierka, ale to może za rok, bo Święty nie wyrobi z tyloma rzeczami :-D haha
      Ściskam! :-)

      Usuń
  8. Cuda:) moj faworyt to oczywiscie szary fotel ikea, drewniana reka i chyba zegarek bo uwielbiam zegarki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój faworyt to.... a co ja będę gadać! Cała lista to moi faworyci ;-)

      Usuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...