15 gru 2016

Świąteczna wishlista



Moja świąteczna wishlista, czyli co by Wera chciała dostać na gwiazdkę (lub na inne okazje)😊 Każdy z nas ma jakieś marzenia i zachcianki. Nie zależnie od tego czy to urodziny, święta czy inne okazje. My kobitki, po prostu lubimy sobie (czasem) kupić a to kolejne świecidełko, a to dwudziesta para butów "no bo przecież tej akurat nie mam.", kolejna dekoracja z wyprzedaży, ramka, poduszka, albo jakiś sprzęt typu szlifierka oscylacyjna i inne przydasię. Kto co lubi. Zaczął nam się grudzień (mój ulubiony miesiąc), a dzisiejszy post jest chyba pierwszym tego typu postem na blogu.

Robiliście kiedyś swoje wishlisty? Mnie częściej zdarzało się robić zestawienia, aranżacje i moodboardy, ale jako tako swojej chcęlisty nie publikowałam. No, mooże moja ostatnia była kiedy pisałam dłuugie listy do św.Mikołaja 😊 Jako, że coraz bliżej święta, pomyślałam, że zaraz przyjdzie taki moment, w którym będę sobie myśleć co bym chciała pod choinkę. Byłam grzeczna, a więc.... (Kochany Mikołaju, jeśli czytasz Dekoland...) 😇 😂






  1. Drewniany model dłoni - tę dłoń zapewne widzieliście wiele razy w skandynawskich aranżacjach jako dekoracja na półce, komodzie itp. Chociaż nie jestem i nie czuje się super-artystą to uwielbiam rysować i projektować. Obecnie mam drewniany model ludzika, i pomógł mi on w nauce podstawowej proporcji. Zawsze jednak miałam problem z rysowaniem rąk, często na rysunkach chowałam je np.za plecami postaci. Taki model by mi się przydał ✋😊                                                                                                                                                                      
  2. Świeca zapachowa - uwielbiam palić zapachowe świece, szczególnie tropikalne i owocowe. Ale lubię też i te delikatnie słodkie. :-) Jesienne i zimowe wieczory nie mogą obyć się bez palących się świec i lampionów! Uwielbiam te migoczące światełko i klimat. Do tego kubek gorącej czekolady i od razu robi się przytulniej prawda? 😊                                                                                                                                                                                                        
  3. Nerka Vans Lidon Fanny Pack - Uwielbiam jeździć na rowerze, a zawsze ze sobą mam plecak lub na mniejsze wyprawy: nerkę. Jednak te z firmy Vans spodobały mi się pod względem pojemności (a te są bardzo pojemne) i wyglądu. Z taką trzecią nerką mogłabym przemierzać świat w drodze po bułki.                                                                                                           
  4. Stylowy case na telefon - do nowego telefonu koniecznie case. Jaki? Właśnie taki 😊 Lubię marmur, a biały szczególnie, uważam, że taka obudowa doda elegancji. Kto nie lubi ozdobnych i etui! 😉 Takie etui jak ten znalazłam na aliexpress.                                                                                                                                                                                                  
  5. Zegarek z samolotem Dlaczego akurat samolot? Bo mieszkam przy lotnisku i samoloty mam na codzień 😊 Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam zegarek, pomyślałam wow! Nie dość, że z mapą świata, (której motyw uwielbiam) to jeszcze sekundnik w kształcie boeinga. Ale to nie wszystko. Samolot "lata" wokół własnej osi. No cudo! 🕒:-D                                                                                                                                                                                                                          
  6. Książka Living in style Scandinavia - lubię przeglądać w księgarniach książki o designie, projektowaniu, DIY, inspiracjach itp. Zawsze marzyłam, aby w domowej biblioteczce mieć całą półkę właśnie takich książek, albumów. Ta książka bardzo mnie zaciekawiła, szczególnie, że lubię styl skandynawski. 📖                                                                                                                                                                                                                                                                         
  7. Kosmiczny case - kolejny case do telefonu, ale tym razem kolorowy i z motywem galaktyki. Myślę, że takie case to fajny pomysł na prezent 😊 Ten akurat pochodzi z aliexpress.                                                  
  8. Ramka ananas H&M Home - uwielbiam ramki o nietypowym kształcie i kolorze. Ramka nie musi być zwykłą, czarną, drewnianą ramką, w której jest zdjęcie. Może to być np. niebieski ananas, a w środku krótka, życiowa, optymistyczna sentencja albo chociaż jedno znaczące słowo. 🍍😉                                                                                                                                                                   
  9. Lampka Jansjo IKEA - o tej lampce myślę już kolejny rok i nie mogę się zdecydować.. Klipsik lub zwykła stołowa/półkowa. Uważam, że najlepszą porą na czytanie książek jest pora przed snem. Jansjo wydaje mi się być lampką idealną do nocnego czytania, szczególnie, że jest to lampka punktowa, nie razi w oczy i ma ciepłe światło. Kto posiada takową niech koniecznie spisze mi recenzję w komentarzu! Lampeczko, kiedyś będziesz moja 😄                                                                                                                                                                                           
  10. Półka na zdjęcia Mosslanda IKEA - te półki, ostatnimi czasy baaardzo popularna. Oprócz półki na zdjęcia można ją wykorzystać jako półkę na książki, lakiery, zabawki itp. Myślę, że to fajna rzecz 😊                                                                                                                                          
  11. Książka Logo Design Love - grafika jak i design,wnetrza totalnie mnie wciągnęła. Uwielbiam projektować plakaty (i te dla Was) wymyślać sygnety, logotypy, typografię itp. Sporo słyszałam o tej książce, że to dobry poradnik, podręcznik dla grafika, i że warto. Brakuje mi właśnie takich książek. 📖                                                                                                                             
  12. Drewniane wieszaki - ....wieszaki?? Tak :-D Planuję od dłuższego czasu wymienić wszystkie moje plastikowe i druciane (których unikam) wieszaki na porządne, drewniane, na których nie rozciągnie mi się ulubiony sweterek itd. Wielką garderobą bym nie pogardziła, ale na początek - wieszaczek.😊                                                                                           
  13. Fotel Strandmon IKEA - nie mogło go zabraknąć na mojej wishliście! Jest po prostu typem foteli, które uwielbiam. Jeśli nie ten, to inny, podobny, ale koniecznie w takim stylu.💺 😊


❄ ⛄ ❄ ⛄ ❄ ⛄ ❄


A wy? 😊 Co byście chcieli dostać pod choinkę? 😄
Ściskam!

16 komentarzy:

  1. Piękna ta wishlista. Ja poproszę wszystko :D chociaż mój faworyt to numer 2.
    Buzi,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Patrycja! :-) Oby Mikołaj spełnił Twoje życzenia :-D Jeśli czyta komentarze pod postem, to masz to jak w banku :-D
      Ściskam! :-)

      Usuń
  2. Ramka Śliczna!!! Baardzo oryginalna! drewniany model dłoni tez by mi się przydał na moje bizuteryjne pierodołki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, no tak! :-D Na biżu szczególnie, chociaż ja wolę przechowywać w moich szkatułkach z Pepco. Nie lubię trzymać drobnicy na wierzchu.
      Ściskam! :-)

      Usuń
  3. Nie mam takiej listy - aktualnie :) Kiedyś tak, notowałam wszystko co wpadło mi do głowy i chciałabym mieć - tak by przy okazji jakiegoś święta mieć gotowe podpowiedzi :) Dziś mam różne pomysły w głowie, ale chyba ponownie je spiszę :) Z Twojej listy chyba najbardziej spodobała mi się książka - też ostatnio mam ochotę na podobne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi czasem się zdarza w dzienniku coś tam nabazgrolić co mi wpadnie w oko, bo być może (jeśli nie na święta) to sama sobie zasponsoruję ;-)
      Arleta, pozdrawiam cieplutko! :-))

      Usuń
  4. Ciekawe rzeczy znajduja sie na tej liście :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramka jest cudna 😍 kocham pastele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa faktycznie! :-D jakoś tak różowawo i niebieskawo się zrobiło :-D

      Usuń
  6. 13 tka ABSOLUTNE must HAve - od kilku lat.. ;) <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Absolutna absolutność! :-D W szczególności dla wielbicieli książek :-) W podobnym fotelu spędziłam pół mojego dzieciństwa u babci :-) W przyszłości na bank sobie taki sprawię :-))

      Usuń
  7. A ja właśnie poprosiłam Mikołaja o szlifierkę, może znajdę ją pod choinką. Byłam grzeczna ;) ta rączka też mi się bardzo podoba. Pozdrawiam Jagoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagoda, mi się też marzy własna multiszlifierka, ale to może za rok, bo Święty nie wyrobi z tyloma rzeczami :-D haha
      Ściskam! :-)

      Usuń
  8. Cuda:) moj faworyt to oczywiscie szary fotel ikea, drewniana reka i chyba zegarek bo uwielbiam zegarki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój faworyt to.... a co ja będę gadać! Cała lista to moi faworyci ;-)

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger