10 sie 2015

DIY Sushi Jewellery



Czy są tu jacyś fani sushi?? Jeśli tak, to świetnie się składa bo dzisiaj właśnie chcę się tym z Wami podzielić :-) Zrobić sushi - to było jedno z wielu rzeczy, które chciałam spróbować. Przy porządkach w moim domowym magazynie okazało się, że posiadam zlepek modeliny, którą chciałam na coś wykorzystać. Ciężko było mi wymyślić co zrobić z tym kawałkiem, aż w końcu wpadłam na pomysł. Sushi biżuteria!


DIY PIERŚCIONEK SUSHI 


Potrzebne materiały:
1. Modelina
2. Lakier do paznokci: 
    -czarny
    -biały
    -czerwony
    -zielony
    -pomarańcz
3. Nóż introligatorski
4. Klej Kropelka
5. Baza do pierścionka

1. Jeżeli posiadasz w domu jakiś zlepek różnych kolorów modeliny (tak jak ja) to po prostu uformuj z niej 6 sztuk okrągłych, spłaszczonych kawałków sushi. Aby nasza Sushi biżuteria wyglądała bardziej realistycznie zrób parę małych kuleczek z czerwonej modeliny (czerwony kawior) + deseczka (może być to również kawałek drewienka).


2. Teraz należy utwardzić naszą modelinę. Wrzuć sushi do garnka i gotuj w wodzie ok. 25 minut lub wygrzewaj w piekarniku temp.120-140 ^C przez 10-15 minut.
*gotując modelinę w wodzie może osadzać się na niej kamień- w tym przypadku po wyschnięciu pomaluj modelinę oliwką, by nadać jej lepszego koloru.

3. Następnie pomaluj górę i dół białym lakierem do paznokci.

            


4. Zrób kropki czerwonym lakierem (możesz również użyć sondy do dekoracji, lub łebka szpilki)



5. Teraz zrób kropeczki pomarańczowym lakierem, a na końcu zielonym.




6. Jeśli całość już wyschła, możesz pomalować cały bok na czarno.



7. Całość połącz se sobą za pomocą kleju Kropelka

8. Przyklej sushi do deseczki i do bazy pierścionka :-)




*dodatkowo można przykleić dwie wykałaczki imitujące japońskie pałeczki :-)




#       #       #


Do pierścionka dorobiłam dodatkowo kolczyki sushi :-)
 Jak je zrobić? Patrzcie:






Potrzebne materiały:

1. Sushi z modeliny
2. Sztyfty + zaślepka (Tiger Stores ok 4,-)
3. Klej Kropelka



1. Nałóż klej na sztyft.




2. Przyklej sushi do sztyftu.




i gotowe... :-)






A tak prezentuje się cały zestaw Sushi :-) 
Jak Wam się podoba? :-)










Gorące całuski!

22 komentarze:

  1. Ale pomysłowo! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka świetna biżuteria! :) Będzie może kulinarny post jak zrobić Sushi, ale to prawdziwe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) Dekoland od strony kulinarnej...? może i będzie :-)

      Usuń
  3. Dzięki za komentarz ;)
    O jacie! Ale malutkie cudeńka! :D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najmniejsze sushi jakie w życiu robiłam :-))

      Usuń
  4. to jest piekne! uwielbiam sushi:DD czy robisz moze bizuterie na zamowienie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Jeżeli masz jakieś pytania odnośnie zamówień, pomysłów itd. napisz do mnie wiadomość -> e-mail.

      Usuń
  5. Uwielbiam sushi, nigdy nie myslałam że biżuteria może być na nim wzorowana. Piękny i oryginalny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, stąd pomysł na sushi biżuterię :-) Dziekuję! :-))

      Usuń
  6. Nigdy nie jadłam sushi, ale nie myślałam też, że biżuteria może wyglądać tak samo :D Ale jest teraz dużo np bransoletek. No nie wiem, pączków na przykład :D Ale świetne DIY ^^
    ---------------------------------------------------------------------------
    http://zyciedlapasji.blogspot.com/2015/08/germany-dresslink-speciall-wishlist.html#comment-form Bardzo proszę o kliknięcia♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-))) Sushi nie wszystkim smakuje, zależy też z czym się je zrobi. Owszem, "słodkiej"biżuterii z modeliny typu zawieszki, bransoletki czy kolczyki w kształcie pączków, lodów, owoców itd jest masa, ale sushi nie widziałam jeszcze :-)

      Usuń
  7. Witam, mam do Pani pytanie, a nie mogę znależć Pani maila, dlatego postanowiłam, ze napiszę tutaj w komentarzu, może mi Pani odpowie... Chciałabym zapytać o możliwość zobaczenia przez Panią w sklepie Pepco czy jest jeszcze możliwosć zakupu latarenki, która mnie interesuje. Pisała Pani tutaj : http://dekoland.blogspot.com/2015/02/home-decor-empik-i-pepco.html o wizycie w sklepie Pepco, moze ma Pani jakiś niedaleko... i mogłaby mi pomóc... Proszę o kontakt , mój adres mailowy to myszatek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć ,
    sushi wygląda bosko i tak apetycznie ,że chciałoby się je schrupać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) Akurat schrupać to można Twoje wyroby, szczególnie wafelka... i ananasa! ;-))

      Usuń
  9. Super, wygląda świetnie! ;) Szkoda, że mój mąż nie nosi biżuterii, bo taka by mu się spodobała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! :-) Zawsze możne być broszka zamiast pierścionka ;-)

      Usuń
  10. Wyszlo cudownie! :D mam takie kolczyki w ksztalcie muffinek i owocow. :DD Czekam na wiecej postow! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą i muffinki i co jeszcze wpadnie mi do głowy ;-)

      Usuń
  11. jakie to wszystko cudowne!:) beda moze jeszcze wpisy o tej tematyce? badzo lubie sztuke z modeliny. prosze o odpowiedz i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger