Walentynki - darmowe, magiczne kartki walentynkowe do druku | Free printable Valentine's Day cards freebie


Walentynki! :) w tym roku z powodu pandemii raczej nigdzie się nie wybieramy :( spędzimy ten dzień zwyczajnie w domu, choć bardzo chciałam wybrać się chociaż na łyżwy - to chyba mój ulubiony zimowy sport, więc mam cichą nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu uda mi się naostrzyć płozy i wskoczyć na lód. #ihopeso! ;) Jestem ciekawa czy macie jakieś plany na ten dzień? ;) Jeśli nie, to odsyłam Was do poprzednich postów:


Dziś przygotowałam darmowe kartki do druku, które mogą przydać się zarówno na walentynki jak i na inne okazje. Skąd pomysł na takie grafiki? Miałam dość różowo landrynkowej kolorystyki, chciałam zaprojektować coś innego, oryginalnego, kosmicznego i.... magicznego! Mam nadzieję, że kartki inspirowane kartami tarota przypadną Wam do gustu. :) Niech te Walentynki będą magiczne, a co! ;)

Kartki zaprojektowane w formacie a5 (składane), ale można je także wyciąć jako pojedyncza kartę lub wydrukować również w mniejszym formacie (wystarczy zmiana ustawień w drukarce przed wydrukiem). 

Co może zawierać środek kartki? Najlepiej odręcznie napisany tekst! Może być krótka, miła wiadomość, może być zdjęcie lub np. zaproszenie na romantyczną kolację w restauracji itp :)  W tym roku wyjątkowo nie drukuję kuponów prezentowych typu: "dzień bez zmywania garów!", musze odpocząć...😂Ale Wy śmiało możecie je pobrać z poprzedniego artykułu (pobierz kupony!). Wydrukowałam dzisiejszą kartkę i zaraz w ramach Walentynek upiekę ulubione ciasto marchewkowe. 🥕😇





Pobierz magiczne kartki:


*Jeśli chcecie wydrukować czarną i białą kartkę przed wydrukowaniem ustawcie w ustawieniach kolor wydruku na : czarno-biały! ;)



→ Grafiki w wysokiej jakości do druku, format a5, aby pobrać kliknij w [pobierz]
→ Dla lepszego efektu wydrukuj kartki na grubszym papierze!
→ Wszystkie grafiki służą do użytku prywatnego. Zakaz przerabiania i sprzedaży grafik.
→ Udostępnij post na Facebooku/ Instagramie - oznacz @dekolandofficial lub #dekoland
 Więcej walentynkowych artykułów znajdziesz tutaj: Walentynki








Magicznych Walentynek! 

Wera .

3 komentarze:

  1. Piękne oryginalne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super projekty, pobieram z przyjemnością i dziękuję za udostępnienie

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisane w przeglądarce, będą na kolejny rok :)))

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...