Gify na InstaStory - jak je znaleźć?




W praktyce ostatnio jestem bardziej offline niż online. Rzadko dodaje zdjęcia, jednak o wiele łatwiej jest mi się czymś podzielić na Instastory, szczególnie, że właśnie ta metoda jest o wiele szybsza. Nawet jeśli chce przekazać błahą rzecz, śmieszne sytuacje, nowy post na blogu czy po prostu nudne, zwykłe życie - staram się, by wszystkie te treści, które przekazuję były jasne, czytelne, ładne.☺️

Na pewno nie raz użyliście opcji GIF na Instastory, aby dodać jakąś ruchomą ilustrację do Waszej relacji. Po kliknięciu w tą funkcję pojawia się zbiór różnych, randomowych gif'ów tzw. "Popularne". Każdego dnia pojawiają się tam zupełnie inne gify, niestety często zdarza się, że nie znajdujemy tam nic co byśmy chcieli uzyć jako naklejkę do swojego filmu. I to jest ten moment, kiedy W wyszukiwarkę gifów wpisujecie hasła niczym do wyszukiwarki Google.



GIFY na Instagrama - jak je znaleźć?



Okazuje się, że istnieje o wiele więcej ciekawych gifów, które są ukryte! Skąd brać ładne i spójne gify na InstaStory? Zwykle chcąc znaleźć daną tematykę gifów np. wakacyjne wpisujemy hasła typu: summer, aloha, hawaii, holidays. Tutaj trzeba wpisać konkretne hasła/nazwy. Są to gify stworzone m.in. przez zagranicznych artystów, ilustratorów. Jeśli już od dzisiaj chcecie tworzyć lepsze filmy na Instagramie, wypróbujcie tą opcję wpisując poniższe hasła:

  • odsanyu
  • megantje
  • liviafalcaru
  • ohlalita
  • lidiaontheroad
  • sarama
  • uncommon place
  • helen bucher
  • vipapier
  • prosadecora
  • melanie johnsson
  • gladdest
  • lizaprochmarie boiseau



Przydała Wam się taka ciekawostka? Stwórzcie InstaStory z wybranymi gifami i koniecznie oznaczcie mnie na IG: @ciaowera chętnie odwiedzę Wasze profile! ♥️☻ 




Oto szybkie przykłady jak wyglądają powyżej wymienione GIFY gdy wpiszecie konkretną nazwę w wyszukiwarkę gif'ów na Insta-Story. Które są wasze ulubione?☺️














ciao!☻ 









Zobacz koniecznie 🔍👀

    

8 komentarzy:

  1. Nawet nie wiedziałam, a instagrama uzywam od 3 lat może. Dzięki:D

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurcze, nie wiedziałam o tym, super i dzięki :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miesiąc temu to odkryłam, a jak zaczęłam się tym bawić, tak nie mogłam przestać! :D

      Usuń
  3. A ja zawsze zastanawiałam się, jak wyszukiwać tych gifów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...