22 cze 2017

Kartki na Dzień Taty



Pierwszy dzień lata przyniósł nam wyczekiwane przez wszystkich gorące, długie dni. Nareszcie!😃Tak bardzo tęskniłam za taką pogodą i za wakacjami, w których co roku zamiast odpoczywać mam coraz więcej do roboty, ale w końcu robię to, co lubię :-)
Ostatnio mam bardzo napięty grafik i mase rzeczy do zrobienia "na już!". Dodatkowo dopadło mnie choróbsko, ale walczę, bo w lipcu obrona dyplomu z grafiki! Trzymajcie kciuki! Moim zdaniem nie ma na świecie takiej osoby, która by się nie stresowała niczym. Nawet jeśli ma przedstawić własną pracę dyplomową. Ale staram się być dobrej myśli. 😉

Tak bardzo się cieszę, że tyle osób korzysta z moich grafik. Dostaje od Was zdjęcia, tyle ciepłych słów, wiadomości, komentarzy... Dziękuję! ♡ 😊

Na dzisiaj, na prośby paru osób przygotowałam kolejne grafiki na Dzień Ojca. Są to kartki w dwóch wersjach do wydrukowania na last minute! Bo Dzień Taty już jutro! 😊 Zachęcam Was do zajrzenia do poprzednich postów, gdzie również znajdziecie grafiki na Dzień Taty ➝ czytaj.  Coś widzę, że w tym roku spory wysyp kratek! :-D Ale co tam, krata jest uniwersalna, kojarzy się z majsterkowaniem i jest ponadczasowa 😊 Do wyboru macie dwie wersje: kolorowa oraz w wersji szarej.  Obie są w formacie 10x10cm tak jak poprzednie na Dzień Mamy. Jeśli chodzi o wykorzystanie, to możecie wykorzystać je w formie oczywiście kartek, laurek jak i bileciki do prezentu :-)




Kartki na Dzień Taty!
+  do wyboru dwie wersje  +





kartka 1 ]   kartka 2 ]



- Kartki przygotowane w wysokiej jakości do druku (300 dpi) w formacie 10x10cm.
- Aby pobrać kliknij w link zamieszczony pod grafiką → [pobierz]
- Grafiki zaprojektowane w programie Photoshop, do pobrania za darmo. Jedynie do użytku własnego, nie do sprzedaży! 
- Grafiki w jeszcze lepszej jakości? Wydrukuj je na grubym papierze (blok techniczny) :-)

💗 Koniecznie podziel się linkiem ze znajomymi, udostępnij na Facebooku! 
    Oznacz (fb) @dekolandofficial lub (instagram) #dekoland! 💗







Miłego dnia! :-)
Ściskam!






Zobacz koniecznie:

 
 
Kartka na Dzień Mamy


4 komentarze:

  1. Fajne kartki :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam na Pani bloga z Facebooka. świetne projekty, wydrukowałam bilecik dla mojego taty do prezentu. swietnie wygląda! dziekuje i pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję! :-) Bardzo się cieszę, że projekty się podobają :-) Ściskam!

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger