Kartki na Dzień Taty - wersja 2017



Już jutro Dzień Ojca! 23 czerwca to od zawsze jedna z ważnych dat w moim kalendarzu. 

Pierwszy dzień lata przyniósł nam wyczekiwane przez wszystkich gorące, długie dni. Tęskniłam za taką pogodą i wakacjami, w których co roku zamiast odpoczywać mam coraz więcej do roboty, ale w końcu robię to, co lubię :-)
Ostatnio mam bardzo napięty grafik i mase rzeczy do zrobienia "na już!". Dodatkowo dopadło mnie choróbsko, ale walczę, bo w lipcu obrona dyplomu z grafiki! Trzymajcie kciuki! Moim zdaniem nie ma na świecie takiej osoby, która by się nie stresowała niczym. Nawet jeśli ma przedstawić własną pracę dyplomową. Ale staram się być dobrej myśli. 

Tak bardzo się cieszę, że tyle osób korzysta z moich grafik. Dostaje od Was zdjęcia, tyle ciepłych słów, wiadomości, komentarzy... Dziękuję! ♡ 

Na dzisiaj, na prośby paru osób przygotowałam kolejne grafiki na Dzień Ojca. Są to kartki w dwóch wersjach do wydrukowania na last minute! Bo Dzień Taty już jutro! Zachęcam Was do zajrzenia do poprzednich postów, gdzie również znajdziecie grafiki na Dzień Taty ➝ czytaj.  Coś widzę, że w tym roku spory wysyp kratek! :-D Ale co tam, krata jest uniwersalna, kojarzy się z majsterkowaniem i jest ponadczasowa Do wyboru macie dwie wersje: kolorowa oraz w wersji szarej.  Obie są w formacie 10x10cm tak jak poprzednie na Dzień Mamy. Jeśli chodzi o wykorzystanie, to możecie wykorzystać je w formie oczywiście kartek, laurek jak i bileciki do prezentu :-)




D Z I E Ń   T A T Y
- kartki do druku -






kartka czerwona ]                      kartka szara ]



  •  Grafiki przygotowane w wys. jakości do druku
  •  Zabrania się przerabiania grafik i wykorzystywania do celów komercyjnych.
  •  Dla uzyskania lepszego efektu drukuj na grubszym papierze.
  •  Udostępnij post na Facebooku/Instagramie, oznaczając @dekolandofficial #dekoland

5 komentarzy:

  1. Fajne kartki :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam na Pani bloga z Facebooka. świetne projekty, wydrukowałam bilecik dla mojego taty do prezentu. swietnie wygląda! dziekuje i pozdrawiam ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa dziękuję! :-) Bardzo się cieszę, że projekty się podobają :-) Ściskam!

      Usuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...