20 gru 2016

Świąteczne etykiety do druku



To już! Mamy święta! 😃 Ale ten czas ostatnio leci... Dopiero co był listopad, dopiero co pojawiały się pierwsze choinki i bombki w sklepach, a tu zaraz Boże Narodzenie, a potem już tylko Sylwester i Nowy Rok. Święta trwają tak krótko, bo tylko trzy dni, ale zawsze staram się nimi w pełni nacieszyć. Uwielbiam ubierać choinkę, wieszać kolorowe lampki gdzie tylko się da (i nie tylko na święta), słuchać jazzowej, świątecznej muzyki z lat '60 - moim zdaniem nie ma lepszej muzyki na ten czas. Noo i patrzeć jak pada śnieg (co z tego, że potem trzeba będzie odśnieżać!) 😃 Co to za święta bez śniegu...? 🎄





No i oczywiście dostawać prezenty! Kto nie lubi ;-) Ja uwielbiam dawać je innym, bo lubię sprawiać innym radość, choćby uśmiech :-) Zawsze lubiłam robić rzeczy handmade. Od laurki, do figurki zrobionej z modeliny, biżuterii handmade, bransoletki, kolczyki itp. Starannie kleiłam każdą paczuszkę, każdy prezent i najczęściej etykiety do prezentów robiłam też własnoręcznie. :-) To się nazywa 200% handmade! Do dziś zawsze robię je sama, bo uwielbiam projektować. Tak więc dzisiaj mam dla Was:





Świąteczne etykiety do druku








[ pobierz ]




- Grafiki przygotowane w wysokiej jakości do druku (300 dpi) w formacie A4.
- Aby pobrać kliknij w [pobierz]  - otworzy się w nowa karta, następnie zapisz obrazek. I gotowe :-)
- Etykiety zostały zaprojektowane w programie Photoshop. Jedynie do użytku własnego, nie do sprzedaży! 
- Aby grafiki były jeszcze lepszej jakości wydrukuj je na grubym papierze / papier  fotograficzny :-)

🎄 Koniecznie podziel się etykietami ze znajomymi, udostępnij na Facebooku / Instagramie, 
  oznacz (fb) @dekolandofficial lub (instagram) hasztag #dekoland! Polubię! :-)















I jak Wam się podobają etykiety? :-)



Kochani, 

Życzę Wam Wesołych, radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia, aby każdy z Was spędził je w ciepłym, rodzinnym gronie, przy stole, z uśmiechem na twarzy 😊Duużo prezentów od Świętego eM pod choinką 🎄🎄🎄! Smacznego karpia, pierożków i barszczu z uszkami oraz Szczęśliwego Nowego Roku! Aby nadchodzący rok był jeszcze lepszy niż poprzedni, samych sukcesów i czego tylko sobie wymarzycie! 💙💙💙

życzy:



10 komentarzy:

  1. Świetne etykiety :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj szkoda, że dopiero dzisiaj tutaj trafiłam... Cudne etykietki!
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, pięknie dziękuję! :-) Może za rok... ;-)
      Pozdrawiam również :-))

      Usuń
  3. No tak, Święta już minęły, a tu takie cuda! Szkoda, ale może przydadzą się na przyszły rok? Pozdrawiam poświątecznie - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za rok na 100%! :-) Ale spokojnie, pojawią się również i etykiety na inne okoliczności :-)

      Usuń
  4. Że ja do Ciebie nie trafiłam przed świętami - ale zapisuję i będę miała na za rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się przydadzą za rok :-D Albo będą i jeszcze lepsiejsze! :-))

      Usuń
  5. Mnie się bardzo przydały :D W ogóle "moje" prezenty ręcznie opakowane zrobiły furorę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, ciesze sie że etykietki sie przydały! :-D

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger