18 gru 2016

Zimowe zakładki do książek



Grudzień to chyba (jeden) najbardziej pracowity miesiąc w życiu......wszystkich. Tak myślę, i widzę. To czas kiedy w sklepach panuje istne świąteczne szaleństwo, bieganina za prezentami, niektórzy jeszcze kończą remonty w domu czy mieszkaniu, sprzątają, jedną ręką lepią uszka, a drugą przeczesują caały internet w poszukiwaniu  prezentów dla niej, albo dla niego, ozdabiają dom lampkami, girlandami, świątecznymi plakatami. No, szaleństwo! Ale po tym wszystkim miło jest potem usiąść przy wigilijnym stole z rodziną i cieszyć się świętami co nie? :-)

Od zawsze podziwiałam moją Mamę w domu. Ona potrafi wszystko! Serio. Zawsze, kiedy wielkimi krokami nadchodzą Święta - w domu dzieje się milion rzeczy na raz. Osobiście również ogarniam (staram się) to wszystko, ale idzie mi to nieco woooolllnieeej.. Bo w czasie kiedy mama potrafi załatwić: zakupy, przepisy na ciasta, rybę, barszcz z uszkami (jak i same uszka) pierogi, kapustę z grzybami, susz, zapakować prezenty, zrobić stół, wyprasować obrus itp, ja w pocie czoła doprawiam właśnie jarzynówkę zielonym groszkiem z puszki, a Tata najdokładniej jak potrafi skrobie sobie łyżeczką resztki majonezu ze słoika. Przecież nic nie może się zmarnować!

W tym roku postawiłam sobie cel, a raczej to będzie cel na rok 2017: przeczytać dużo książek. Jakoś poczułam, że właśnie tego potrzebuję i tego mi brakuje. Dla mnie na czytanie książek nie ma lepszej pory niż pora przed pójściem spać albo w czasie podróży. Też tak macie? :-) 


➤Poniżej zamieściłam 9 książek, które mnie zaciekawiły, i chciałabym je mieć :-) 
Są to opowieści, jak i poradniki, podręczniki, które by mi się przydały. 
Jestem ciekawa, jakie Wy lubicie książki i kiedy lubicie je czytać? :-)



  1. Moje Q&A  - Franco Betsy
  2. Wszystko przez ten Nowy York  - Rocca Cassandra
  3. Hygge. Klucz do szczęścia - Wiking Meik
  4. Zarządzanie kolorem Drew John T.; Meyer Sarah A.
  5. Hygge - Duńska sztuka szczęścia - Tourell Soderberg Marie
  6. Agencja Złudzeń - John Kenney
  7. Slow Life - Joanna Glogaza
  8. Twoje DIY - Kasia Ogórek
  9. Logo Love Design - Airey David



Uwielbiam leżeć w łóżku, pod ciepłą kordłą, w ciepłych skarpetkach przy moich ulubionych Cotton Balls, i czytać....aż usnę :-) A jak (mimo dzielnej walki ze sobą) mózg i oczy mówią: "Chryste Niebieski! Kobieto! Jest 2 w nocy...idź spać!" a Ty mówisz: "Spokoo mózg, już ostatnia strona." To wkładam moją zakładkę do książki i ide zzZ

Do rzeczy. W związku z tym, że mamy książkowy temat - dzisiaj mam dla Was 3 wzory zimowych zakładek do książek :-) Wszystkie łączy tematyka: święta i góry. Od długiego czasu marzę o tym, by znów pojechać w góry. Będąc rok temu totalnie zakochałam się w urokach natury, w górach jesienią, i chciałabym przewędrować Tatry zimą. Ja już mam swoją ulubioną zakładkę, a Wy? :-)

   


_________________________________________________________________________________






[ pobierz ]



- Grafiki przygotowane w wysokiej jakości do druku (300 dpi) w formacie A4.
- Aby pobrać kliknij w [pobierz]  - otworzy się w nowa karta, następnie zapisz obrazek. I gotowe :-)
- Aby zakładki były jeszcze lepszej jakości wydrukuj je na grubszym papierze i zalaminuj w punkcie xero :-)
  Zakładki zostały zaprojektowane w programie Photoshop. Jedynie do użytku własnego, nie do sprzedaży! 

- Koniecznie podziel się grafikami ze znajomymi, udostępnij na Facebooku / Instagramie, 
  oznacz (fb) @dekolandofficial lub (instagram) hasztag #dekoland! Polubię! :-)



                             Zostawiam Was z pieknymi, świątecznymi kadrami i lecę do lepienia pierożków :-) 














I jak Wam się podobają zakładki? :-)

Koniecznie podzielcie się linkiem ze znajomymi, udostępnijcie  zdjęcie ze swoją zakładką  na 
Fb / Instagramie, oznaczając:  @dekolandofficial   lub   #dekoland! 


❄ Ściskam! ❄

12 komentarzy:

  1. Coraz więcej książek o tematyce hygge. W sumie to jakiś pomysł na prezent od Mikołaja. Moja ulubiona zakładka to ta środkowa :) pozdrawiam,
    Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że już innych hygge-książek nie będzie. Wszyscy już się obeznali z tematem ;-) Cieszę się, że zakładki Ci się spodobały.
      Buźka!

      Usuń
  2. Ładne :) Ja ostatnio nie mam kiedy zabrać się za książkę - ale muszę w końcu wygospodarować na to czas, bo zwariuję, od tego nieczytania :)
    Zakładek mam aktualnie kilka :) trzy dostałam od Pani Komody, a jedną zrobiłam sobie sama - także teraz pozostaje tylko wybrać książkę do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, produkcja zakładek u Pani Komody pełną parą! U mnie z książkami to samo, bo non stop projekty, prace itd, ale w końcu przyjdzie ten luźniejszy czas i nadrobimy ;-)
      Ściskam! :-)

      Usuń
  3. Takie zakładki to coś dla mojej córci, ja niestety nie mam czasu czytać.Jestem cholernie w niedoczasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym wiem, ale prędzej czy później znajdzie się chwila wolnego :-)

      Usuń
  4. Fajny post z zimowych zakładek być może skorzystam.

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. EXtra pomysł!
    Ja sobie ściągam i drukuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Komódko! :-D Ja nie prześcignę Cie w produkcji zakładek! :-D Koniecznie udokumentuj zakładkę i się pochwal :-D
      Ściskam!

      Usuń
  6. Ja mam identycznie, pakuję się pod kołdrę i zasypiam przy książce:) ale najczęściej książki czytam w autobusie, w drodze do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :-) to najlepsze warunki i czas dla lektury! :-D W czasach szkolnych właśnie tak dosłownie pożerałam wszystkie lektury, jedna za drugą :-)

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger