Nowości na jesień z IKEA - Höstkvall 2021


W kawiarniach już pojawiła się Pumpkin Spice Latte, a więc definitywnie nadeszła jesień... Lubię ją, choć czasem bywa kapryśna. Jak tylko w kalendarzu zmieni się kartka i zaczyna się wrzesień, wyjmuję wszystkie świece, miękkie koce i poduszki, aby wprowadzić do domu ten wyjątkowy, jesienny klimat. 

Od długiego czasu poszukuję oryginalnych, jesiennych dekoracji i tekstyliów. Myślę o białej pościeli z ozdobną lamówką, poduszkach ciekawej fakturze, grubym pomarańczowym kocu i naturalnym wianku na drzwi. Chciałabym już na dobre wprowadzić styl modern farmhouse do domu i zakończyć projektowanie sypialni i innych wnętrz. Ostatni czas był dla mnie trudny i chciałabym mieć swój spokojny i bezpieczny azyl, w którym czułabym się po prostu dobrze. 


Pierwszym z pierwszych sklepów, do których zawsze zaglądam kiedy czegoś poszukuję jest IKEA. I tym razem się nie zawiodłam! Prawie wszystkie z rzeczy, których szukałam znalazłam w moim ulubionym szwedzkim sklepie.


IKEA Höstkvall 2021


Wraz z pierwszym dniem września w IKEA pojawiły się nowości - kolekcja Höstkvall oraz limitowana kolekcja artystki Zandry Rhodes KARISMATISK, która zachwyca swoimi żywymi barwami i wzorami. W języku szwedzkim słowo "Höst" oznacza jesień. I taka właśnie jest ta kolekcja. Sporo w niej motywów roślinnych oraz różnych odcieni pomarańczu, beżu czy brązu. Kolekcja nawiązuje do natury zarówno wzorami jak i kolorami i z pewnością fani stylu scandi, farmhouse i rustic odnajdą w niej coś dla siebie. 

Jestem zaskoczona nowościami IKEA. Podoba mi się w niej kolorystyka, jednak szkoda, że tak mało w niej jest naturalnych tekstyliów (np. lnu) czy ceramiki o nieregularnej fakturze i kształcie. Postanowiłam, że zbiorę te najciekawsze moim zdaniem artykuły z najnowszej jesiennej kolekcji, a także innych nowości IKEA i je przedstawię. Być może znajdziecie cos dla siebie :)





























Jestem ciekawa co tym razem wpadło Wam w oko.

Mam nadzieję, że znaleźliście coś dla siebie. Dajcie znać ❤

Weronika




Post nie jest sponsorowany.

źródło zdjęć i artykułów: ikea.pl

12 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobały mi się wianki oraz tekstylia:) Poduszka w paski oraz ciemna poszewka z frędzlami -mój musthave tej jesieni!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne rzeczy *.*

    rilseeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie najnowsza kolekcja ikei słabo się podoba. Ciemne kolory i pomarańczowy to nie moje barwy.Zamiast tego wolę zielony i beżowy, złoto.Jesień potrafi być ponura ale nie koniecznie musi byc tak samo i w mieszkaniu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się jesienna paleta kolorów tego sezonu. Koniecznie muszę wybrać się do Ikea.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ikea zawsze pozytywnie zaskakuje:-)) Uwielbiam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że coraz mniej podobają mi się rzeczy z Ikei, ale dobra kompozycją czasem robi robotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozwiązania jakie sprawdziły się w moim mieszkaniu i które mogę polecić:
    Szuflady ( tylko blum - są niezawodne), piekarnik na wysokości blatu, górne szafki do sufitu, servo drive pod zlewem, zlew jedna komora ale większa, frezowany podchwyt, koniecznie wyspa/półwysep z miejscem do pracy, cargo wysokie na pojemniki ( maka, makaron itd).

    Poza tym taki sufit podwieszany z oświetleniem:
    https://sklep.flexgips.com/sufity_podwieszane

    Wygląda to bardzo dobrze, poza tym jest praktycznie bo można dopasować oświetlenie do moich włąsnych potrzeb.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrym rozwiązaniem są także ścianki szklane. Nie dość, że ich konstrukcja jest bardzo trwała, solidna, to też bardzo estetycznie wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...