Targi Designu WZORY cz 1



  Ale ten czas leci! Mamy już czerwiec, a ja dzisiaj chciałabym pogadać o tym co było nie tak dawno, w Maju :-) Warszawskie Targi Designu WZORY. To targi, na których można poznać wiele ciekawych marek, masę przeróżnych produktów, dekoracji itp.  WZORY  odbywają się w różnych lokalizacjach. Pierwszy raz byłam na takich targach w kwietniu 2015 roku w Królikarni w Warszawie, razem z grupą architektów wnętrz i dekoratorów (pozdrawiam!:-) Pudełka, stoły, poduszki, meble, lampki i wiele innych. Zawsze gdy jestem w ciekawym miejscu staram się robić fotorelację.  Tą z zeszłego roku możecie zobaczyć na tutaj :-)


Dzisiaj mam dla Was fotorelację z Targów WZORY. Parę firm już znałam z widzenia, z Facebooka, Instagrama i innych blogów.. ale w końcu mogłam zobaczyć i dotknąć materiały na żywo. Naprawdę było warto. Tegoroczne Targi odbyły się w Domu Braci Jabłkowskich przy ul. Brackiej 25. 

Wchodząc do środka już było czuć zapach przeróżności.




Idąc dalej natknęłam się na Kiełkowniki :-) Białe, różowe, miętowe, granatowe, czarne... Czy te kolory nie są piękne? :-) Bardzo spodobał mi się ich kształt i kolory. Myślałam, żeby zasiać rzeżuchę w domu, i już wiem w czym to zrobię :-) Po szczegóły o Kiełkownikach odsyłam Was na stronę i fanpage :-)








...dalej pomysłowe lampy Drewno i Szkło. Jak sama nazwa wskazuje, zrobione z drewna....i szkła :-) Kolorowe lampy stołowe lub tradycyjne białe, świeczniki a nawet doniczki! Moja ulubiona to Plaster Miodu i lampa stojąca Cegła :-) Po więcej odsyłam Was na drewnoiszklo.pl :-)




...Następna firma, którą poznałam jakiś czas temuNaprawdę przecudne, proste i oryginalne ramki od
ToTu Pracownia. Nie mogłam tak szybko odejść od stoiska, o nie! :-D Dowiedziałam się trochę o artykułach, kolorach itd. Najbardziej podobały mi się ramki z pomalowanymi rogami na biało i szaro. Musiałam obejrzeć dosłownie wszystko! Podobają Wam się ramki? :-)










Stoisko Wooden Heart również przyciągnęło mój wzrok na dłużej. Cudowne, naturalne, drewniane stoły o oryginalnym kształcie cienkich nóżkach, które dodają im lekkości. Ta ścianka z dziurkami jest świetna :-) Piękne prawda? :-)





Drewniane kosze na kółkach, doniczki na kwiaty, drewniane półki i okrągłe, drewniane lustra od Woodoo people. Proste, naturalne.. i bardzo ładne :-) Mogłabym takie mieć w swoim domu... :-)






Wchodzimy na piętro wyżej, a tam...



CityArt Posters W końcu mogłam zobaczyć i dotknąć plakaty z planami miast. Jest tu Warszawa, Łódź, Żoliborz, Mokotów jak też Londyn, Barcelona.. każdy znajdzie coś dla siebie :-) Z czasem pojawiają się nowe miasta i dzielnice, ale po więcej odsyłam Was na stronkę. Marzy mi się tapeta z planem Warszawy lub jakiegoś zagranicznego miasta na całą ścianę, ale póki co może taki plakat..? Dziękuję za super pocztówkę! <3 :-D






 


Już niebawem, w następnym poście druga część Targów Designu WZORY.
Do zobaczenia! :-)

Post nie jest postem sponsorowanym.

8 komentarzy:

  1. Rowniez bylam na tych Targach :) Ramki od Totu ladne i stoly od Wooden heart. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post :D Nie byłam na targach :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milena, jeśli kiedyś będziesz miała okazję - wybierz się ;-)

      Usuń
  3. Wow, naprawdę cuda można było kupić! Mnie bardzo podoba się moda na "slowlife" i rękodzieło od polskich projektantów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Plakaty z mapami i kielkowniki super! Juz wiem gdzie kupic :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...