Darmowe minimalistyczne tapety na PC i telefon - do pobrania



Cześć. Jak się macie? Tegoroczna wiosna jest dla nas wszystkich dosyć nietypowa... Mam nadzieję, że mimo panującego wirusa wszyscy jesteście bezpieczni i zdrowi! 🎔 Ostatnie tygodnie dały mi w kość. Dodatkowo czułam jakby te wszystkie dni pędziły coraz szybciej i szybciej i bałam się, że nie zdążę Nigdy nie miałam postanowień noworocznych, ale od paru miesięcy postanowiłam zdecydowanie zwolnić. 


Wiosna - nowa pora roku, to taki nowy start, nowe szanse, żeby zacząć coś od nowa, wziąć się za coś na co nie starczyło mi czasu. Muszę koniecznie wziąć się za porządki w garderobie i ogarnianie wszystkiego wokół siebie. Totalnie nie potrafię funkcjonować w bałaganie! Podobnie jest z komputerem, dlatego przygotowałam dzisiaj:

Set uniwersalnych, minimalistycznych tapet na komputer PC + 4 tapety na telefon!

Projektowałam wzory z myślą o osobach, które tak jak ja, lubią spokojne wzory i miłe dla oka kolory, ponieważ niestety nie wszystkie tapety i tła dostępne w sieci nadają się do użytkowania. Mam tu na myśli zbyt dużą ilość wzorów i kontrastujących kolorów, które drażnią oczy, męczą wzrok i sprawiają, że foldery na pulpicie są niewyraźne i nieczytelne. Rzadko kto z nas na pulpicie ma jedynie "Kosz". Jeśli bardzo podobają Wam się wzory, możecie je także wydrukować i włożyć do ramki ☺️


Będzie mi bardzo miło jeśli polubisz fanpage Dekoland na Facebooku 💗
Koniecznie podziel się linkiem do posta ze znajomymi, udostępnij na Fb/Ig oznaczając (fb) @dekolandofficial lub (ig) @ciaowera #dekoland







pobierz   |   1   |   2   |   3   |










pobierz  |   1   |   2   |   3   |   4   





⇨ Tapety przygotowane w wysokiej jakości, aby pobrać kliknij w [pobierz],
⇨ Zakaz przerabiania i sprzedaży grafik i wykorzystywania do celów komercyjnych.
⇨ Udostępnij na Facebooku lub Instagramie! @dekolandofficial #dekoland ig: @ciaowera









Jak podobają się Wam tapety? :)
Piszcie jeśli macie jakieś pomysły, prośby na kolejne grafiki

Weronika

6 komentarzy:

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...