Kartki na Dzień Babci i Dziadka do druku



Dla mnie najlepsza osoba na świecie, z którą przeżyłam całe swoje dzieciństwo, super-kucharka, która robiła najsłodszą i jednocześnie najlepszą szarlotkę pod słońcem, ogrodowa czarodziejka, jedyna osoba, z którą codziennie o 19 oglądałam wieczorynki, smażyłam 100 pączków i faworki dla całej rodziny na tłusty czwartek. Jedyna osoba, która nauczyła mnie robić kisiel z saszetki i jajko na miękko. Prawdopodobnie największa fanka "Mody na Sukces" 😂 Zawsze radosna, uśmiechnięta, gotowa by poświęcić komuś czas i niezwykle gościnna. I chociaż wiem, z wiekiem czasu traci siłę i pamięć, to jednak uśmiech i jednocześnie zdziwienie, że tak szybko urosłam nigdy nie schodzą z jej twarzy, zawsze kiedy ją widzę... - Moja Babcia Hela. 


Z okazji zbliżającego się święta Babci i Dziadka przygotowałam dla kartki do druku w wersji dla babci oraz dla dziadkaNie zapomnijcie dodać czegoś od siebie, od serca ☺️ Bukiecik, własnoręcznie upieczone ciasto, babeczki, przetwory lub jakiś upominek 😉 Kartka to idealny dodatek do bukieciku, słodkiego upominku lub wierszyka. Tak niewiele potrzeba, żeby podziękować swoim babciom i dziadkom za ich opiekuńczość i za to, że są. Po prostu. Niech wszystkie babcie i wszyscy dziadkowie będą w tym dniu uśmiechnięci!
  

Kartka dla Babci                                   Kartka dla Dziadka

[   P O B I E R Z    ]                                   [   P O B I E R Z   ]  








♥️ Grafiki przygotowane w wys. jakości do druku, wymiary: 13X13cm na formacie A4.
♥️ Zabrania się przerabiania grafik i wykorzystywania do celów komercyjnych.
♥️ Dla uzyskania lepszego efektu drukuj na grubszym papierze.
♥️ Będzie mi miło jeśli podzielisz się linkiem - udostępnij post na Fb/Ig i zrób super fotki na 
    oznacz (fb) @dekolandofficial lub (instagram) hasztag #dekoland







Jakie macie wspomnienia ze swoją babcią, dziadkiem? 

Weronika

14 komentarzy:

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...