5 pomysłów na stylowy balkon!



W poprzednim poście pokazałam Wam propozycje mebli ogrodowych od 300zł. Ponieważ od majówki rozpoczęły się wielkie porządki w ogrodach i na balkonach to dzisiaj chciałabym pokazać Wam moje pomysły na aranżacje balkonu czy tarasu. Zbierałam, szukałam, porównywałam, i mam! Specjalnie dla Was stworzyłam aż 5 propozycji na stylową część wypoczynkową w ogrodzie. Starałam się  podobierać dodatki tematycznie, tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Balkon moich marzeń to... hmm, koniecznie zadaszony, z klimatycznym oświetleniem, girlandą, lampionami, fotelem wiszącym , donicami z kwiatami, drewnianym stołem i wygodnymi krzesłami. Kto by nie chciał relaksować się w swoim ulubionym domowym zakątku.




5 pomysłów na balkon:




1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12


Na francuskim balkonie nie powinno zabraknąć romantycznych motywów oraz kolorów takich jak róż, biel i czerń, choć kolory pastelowe również będą świetnie wyglądały w postaci dodatków takie jak poduszki, wazoniki, doniczki, lampiony.☺ Kolorowe lampki w jednolitym kolorze dodadzą klimatu.. Wystarczy tak niewiele by móc przenieść Paryż na swój balkon. W zestawieniu wybrałam czarne meble ogrodowe Ikea Lacko, które moim zdaniem idealnie pasują do romantycznego stylu. Róże, Peonie i Lawenda.. każda roślina doda uroku balkonowi. Kolorowe lampiony na świece, lampki Cotton Balls Light oraz poduszki ocieplą klimat.







1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 78 / 9 / 10 / 11 / 12

Co kojarzy się najbardziej z wiejskim, rustykalnym stylem? Natura, drewno, biel. Dobrze pasują tutaj drewniane meble jak ławka ze schowkiem, a poduszka ze sztucznego futerka oraz beżowa kratka zawsze kojarzą się z domowym klimatem i spokojem. Do tego nie może zabraknąć roślin! W ocynkowanych doniczkach można posadzić swoje ulubione warzywa czy owoce. Truskawki na balkonie? Czemu nie!☺Całość dopełniają magiczne lampki firmy ByLight, które powieszone wzdłuż tarasu, balkonu lub zawieszone na pergoli "zamkną" przestrzeń i stworzą niesamowity klimat.☺








1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12


Jeśli jesteś typem, który kocha letnie klimaty, a przede wszystkim kolory, to może mała California na balkonie?☺ Słoneczna żółć, zieleń, rośliny, soczysty pomarańcz, turkus i róż- to właśnie te kolory kojarzą się z tym klimatem. Nie może zabraknąć również palm i flamingowych wzorków oraz innych roślin doniczkowych. Sukulenty oraz kaktusy świetnie się tutaj komponują. ☺





 


1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 



Orient nie musi być bogaty w ornamenty i pstrokaty! Marokańskie kolory, orientalne wzory, ciemne, zgaszone kolory, bordo, ciemna zieleń, pomarańcz, żółć i róż tworzą przytulne miejsce. Ażurowe lampiony, miękkie dywany, dużo roślin, i zapachowe świece - to właśnie jest marokański klimat, który jest przytulny i pozwoli Ci się odprężyć. 







1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 



Nazwa mówi sama za siebie - tropikalna dżungla. Hamak, poduszki z motywem palmy, monstery, kolorowe kwiaty. Tutaj rządzi zieleń, biel, żółć. Drewniane lub wiklinowe meble i dodatki będą tu świetnie pasować! A złote lampiony i drobiazgi staną się prawdziwym "skarbem w dżungli".
Nic dodać, nic ująć, tutaj na pewno da się zrelaksować!






Który styl podoba Wam się najbardziej?
  






Post nie jest sponsorowany.

34 komentarze:

  1. Świetne zestawienia! Nie mogę się zdecydować, który wygląda najlepiej, zarówno zestaw Morocco, Village, jak i Tropical Jungle mogłabym mieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paula! :-) Cieszę się, że moje propozycje Ci się podobają ;-)

      Usuń
  2. Zabieram marokańskie klimaty:)Dołożyłabym jeszcze marokańską pufę jako podnóżek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Maroko kojarzy się głównie z ażurowymi lampionami i ornamentami na kafelkach. Następnym razem będzie i pufa! :-))

      Usuń
  3. Jakie piekne!:) na moj maly balkonic zdecydowanie willage albo tropikalna dzungla! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będę aranżować swój wąski balkon, pewnie będę zmieniać style co tydzień! :-D

      Usuń
  4. Uwielbiam te pomarańczki z Ikea, pięknie pachną :) chyba się po nie wybiorę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba też! :-) Marzy mi się jakiś cytrus w domu ;-)

      Usuń
  5. Kusząca jest Kalifornia, ale jednak Tropikalna Dżungla jak dla mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podzielić balkon na 2 części: pół Kalifornia pół Tropikalna Dżungla? :-D

      Usuń
  6. Fajna dekoracja :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Village przepiękny. Mam podobną ławkę na tarasie i jestem z biej bzadowolona.polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schowek dobra rzecz. Można pochwalić się swoją aranżacją i przesłać nam zdjęcia na naszą skrzynkę :-) chętnie zobaczymy! :-))

      Usuń
  8. Jak dla mnie zestaw Tropical Jungle byłby idealny. Na hamak jakaś delikatna pościel satynowa i mamy gotowe gorące, letnie noce naświeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie chyba też Tropical :-) Brakuje mi hamaka w ogrodzie i to bardzo :(

      Usuń
  9. Uwielbiam francuski balkon:) poduszki swietne. Super inspiracje! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego bagietka posmarowana dżemem! Dziękuję, pozdrawiam również :-))

      Usuń
  10. A ja wszedzie szukam takich duzych lampek jak w Village na taras i nigdzie nie moglam znalezc dziekuje!pomoglas mi bardzo :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Są genialne, zawsze na targach zatrzymuje się na dłuugo przy stoisku byLight. Uwielbiam ich lampki :-) Cieszę się, że mogłam pomóc :-)

      Usuń
  11. Piekne! Z villagu najbardziej podoba mi się ława i poduszki,kalifornia- doniczki a z tropikof wiszacy hamak:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękujemy za miłe słowa o naszych dywanach Beni Ourain!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie zdecydowanie balkon Village i Tropical. Sa piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają :-) To chyba również mój faworyt :-)

      Usuń
  14. Witaj Weroniko. Na wstępnie powiem, że świetny post!:) nie umiem wybrać najładniejszego balkonu, choć chyba najbardziej przemawia do mnie VILLAGE :) Mam duży taras i nie wiem jak go zaaranżować tak,by był przytulny. Póki co trzymam na nim jedynie stół, krzesła wiklinowe i dwa regały. Co zrobić by był przytulniejszy i taki...domowy? :) Pozdrawiam serdecznie:)
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klaudia, bardzo Ci dziękuję! :-)) Na taras możesz zastosować proste triki dekoracyjne np.koc, lampiony, latarenki, rośliny. To rzeczy, które od razu ocieplą każde miejsce. Jeśli masz jakieś pytania, potrzebujesz pomocy - śmiało napisz do mnie email! :-) Chętnie pomogę :-) Ściskam!

      Usuń
  15. Dałaś takie cudne propozycje, że dosłownie każda mi się podoba! Gdybym miała balkon miałabym poważny problem z wyborem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sara! :-) ♥ Wydaje mi się, że do Ciebie pasowałby Village, aczkolwiek mogę się mylić :-D Znam ludzi, którzy aranżują sobie każde pomieszczenie w innym stylu :-D Może kiedyś mój post pomoże Ci z wyborem :-D Ściskam!

      Usuń
  16. fajny blog! będe częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  17. miło się czyta te wpisy!

    OdpowiedzUsuń

Cześć, dziękuję za Twój komentarz!
Proszę, nie spamuj. Komentarze z linkami do stron firmowych będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...