1 kwi 2017

Kwiecień 2017 tapety + kalendarz



Chyba nikt mi nie powie, że czas idzie wolno. Nieee... Dopiero był luty, marzec nie wiadomo kiedy minął, i już mamy kwiecień! Jeden z najpiękniejszych miesięcy w roku - wszystko zaczyna kwitnąć, budzić się do życia, coraz dłuższe i cieplejsze dni,coraz bliżej maj, czerwiec, a potem już tylko lato!

Macie jakieś plany na wiosnę? U mnie porządki ogrodowe pełną parą jak to zwykle bywa wiosenną porą. Nie będę ukrywać, że mimo, że kocham zimę, to już powoli zaczynały mnie męczyć minusowe temperatury, mrozy, chodzenie w kurtce i szaliku. Nie mogę się już doczekać lata, by móc wyjść w krótkim rękawku i pojechać na rowerową wycieczkę :-)

W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was kolejną dawkę cudownych grafik. Tym razem są to 3 tapety do pobrania + kalendarz na Kwiecień 2017 do wydrukowania! :-) Jedna z nich to tapeta na komputer z dodatkowym kalendarzem w prawym, lewym rogu - co jest bardzo wygodne kiedy chcemy sprawdzić datę. Kolejne to przesłodkie tapety na telefon z motywem ust i lodów z czekoladą. Czemu akurat lody? Może przez ostatni wypad na gałkę do lodziarni. Nie mogłam już wytrzymać!😆










[ TAPETA 1 ]           [ TAPETA 2 ]




Prócz tapet w wersji PC i na telefon nie mogło oczywiście zabraknąć kalendarza w wersji do wydrukowania! :-) Osobiście uwielbiam projektować kalendarze. Pomagają mi one w organizacji i planowaniu. Przy poprzednich kalendarzach prosiliście o miejsce na notatki, a więc jest! 😊 Ja już wydrukowałam swój kalendarz i mam najpiękniejsze tapety na świecie, a Ty? 😊






- Kalendarz przygotowany w wysokiej jakości do druku (300 dpi) w formacie A4.
- Aby pobrać kliknij w [pobierz]

- Grafika została zaprojektowana w programie Photoshop. Jedynie do użytku własnego, nie do sprzedaży! 
- Aby grafiki były jeszcze lepszej jakości wydrukuj je na grubym papierze.


💗 Koniecznie podziel się kalendarzem ze znajomymi, udostępnij na Facebooku i zrób super fotki na Instagramie, oznacz (fb) @dekolandofficial lub (instagram) #dekoland! 💗



💋💋!


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Maria, cieszę się, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  2. Świetne sa te tapety!:)) Pobrałam na laptopa i kalendarz:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-) U mnie i tapeta i kalendarz :-)) Pozdrawiam cieplutko :-)

      Usuń
  3. Ta z czekoladową polewą, mmm <3
    ~Pati

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czuję, że Twoja tapeta jest równie czekoladowa :-D

      Usuń
  4. Piękne grafiki, że też nie widziałam wcześniej. Jakim cudem mi umknęłaś? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, pięknie dziękuję :-) Teraz już wiesz gdzie szukać grafik, co się zobaczyło już się nie odzobaczy :-D Następnym razem nie umknę! :-)) Ściskam!

      Usuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger