1 gru 2014

Świąteczne prezenty dla Niej



W końcu! Spadł pierwszy śnieg, a więc jest to sygnał, że nadchodzą Święta! Rodzinna, wyjątkowa atmosfera, ciepło, spokój, i te zapachy z kuchni....no i prezenty! :-) Kto ich nie lubi! :-) oczywiście jeśli są one trafione. Znowu kolejna para tych samych skarpet? Kolejny zestaw perfum w dodatku o zapachu 'ciotki klotki'? Dziś póki jeszcze jest czas na przemyślenia coś na to poradzimy :) Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje propozycje na prezenty Dla Niej









                
                   



 





   






 


Wesołych Świąt!

12 komentarzy:

  1. Przyznaję ciekawe pomysły, słodziutkie te rękawiczki z kotkami. U mnie nie ma jeszcze śniegu i niech prędko go nie będzie. Chciałabym Ci podziękować za komentarz u mnie i przekazać Ci kilka informacji- nie chcę abyś odebrała to jako hejt, ale może to być uzasadniona krytyka, a więc: Czcionka jest bardzo mało czytelna, radzę ją powiększyć, design bardzo oryginalny i ładny, ale ja bym nad nim jeszcze troszkę popracowała (najbardziej pasek boczny, zmiana szablonu, może tło) Nie bierz tego do serca, bo każdy ma inny gust, ale ogólnie jest bardzo ładnie, design oddaje detale i wygląda niepowtarzalnie- dobre pierwsze wrażenie! :) Przepraszam bardzo :)

    Mój Blog - klik ZALEZY MI!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrych pomysłów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny post, tym bardziej, że w tym roku mam mały problem z wyborem prezentów dla rodziny :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetny post. Fajnie, że w jednym miejscu zostały zebrane tak ciekawe pomysły :) Przesyłam pozdrowienia z Krakowa!

    Zapraszam na mojego bloga, będzie mi bardzo miło jeśli mnie "zaobserwujecie", ja na pewno odwdzięczę się tym samym:
    http://blondivy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :) ten kubek z home&you jest świetny ;) dodaję do obserwowanych, będę chętnie tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mi się podoba;) dzięki wielkie :-))

      Usuń
  6. Jakie fajne pomysły! <3 Na pewno z tego korzystam aby obdarzyć moich bliskich tak cudownymi prezentami! :)))
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog, zapraszam do siebie :)

    http://patrz-w-gore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, marzą mi się jakieś cieplutkie rękawiczki, trzeba zacząć szukać.
    Obserwuję!

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne pomysly na prezent. z pewnoscia niektre z nich wykorzystam :)

    zapraszam do siebie na nowy post :)


    kasia-kate1.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 D E K O L A N D , Blogger